*

2009-03-08
18:18:09

Ingen shopping..
Struntade i det åkte in till syrran i stan och fikade istället, mycket trevligare. Sen har jag gått här och plockat lite bytt plats på grejer osv.

Rensade faktiskt byrån  i klädkammaren så nu ligger allt snyggt i sina lådor. Nu är maten på G, idag blir det flundror med champinjoncreme och grädde till det potatismos och grönsaker.
 Nu har jag tänt ljus överallt...det är ju så mörkt ute...ja det är ju kvällen haha.

I morgon ska jag jobba...undrar om jag somnar i kväll....om inte annat kommer jag säkert bli slut..har en nio timmars dag.

Ha nu en goooo kväll vi ska se på Merlin, Parlamentet samt Beck!

Kommentarer:
#1: Mia

Ahh så härligt då får ni passa på att rå om varandra =)mmm det är trist att vara ifrån dom men ack så nyttigt =)ha en toppen kväll kram

2009-03-08 @ 18:21:55
#2: anneli

Vilken energi du förmedlar! Tror du är multiredo för jobbet imorgon jag! Seee you!!!

2009-03-08 @ 18:48:14
#3: marie

jag rensade ur min klädgarderob förra veckan....

det kändes skönt efteråt.....

2009-03-08 @ 19:07:02
#4: Lena

Då har du fått lite ordning och reda i din klädkammare. Det känns väl bra. Själv får jag blunda när jag öppnar min garderob.

Ha det bra

2009-03-08 @ 20:04:59
#5: tess

Ja när ja flyttade från barnens pappa hade ja bestämt mig för att inte ha hus igen. Jag ville inte rusta ett hus igen med allt va de innebär å börja sköta om en trädgård... så träffade ja Daniel... han hade ett hus... vi hade många barn tillsammans å jaaaa nu står ja här å rustar å röjer upp en trädgård. Men inget är ju brott... vi gör de som vi måste å det vi vill.... de andra får vara...



Å du kan ju fortfarande njuta av andras blommor som kommer upp i deras rabatter. //Tess

2009-03-08 @ 20:27:52
#6: Annelie

Skönt att kunna småpula lite =)

Jag såg också Merlin.



Ha edt fint! kramen



PS. Anders tatuering var fin=)

2009-03-08 @ 23:21:43
#7: Kattis

Godmorgon!

Ja, nu ahr jag pengar att betala rörmokaren med. Så de försvinner snabbt, hihi.

Ha en fin dag!

KRAM

2009-03-09 @ 06:53:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: