*

2009-03-05
11:40:38

Igår var..

Bloggen förbaskat seg, det tog
evigheters evighet att publicera en kommentar!

Sov görlänge idag men det beror
nog på att jag läste ut en bok igår och släckte inte förräns
vid halv ett...

Jaha nu sitter jag här med en infektion i högra ögat...haha
men guuud ska det aldrig ta slut.
Det vänstra ögat är bra nu vilken tur.
Men det spränger i det högra både ovanför och nedanför
man ser ju inte klok ut...suck!
Jag som äntligen började känna igen mig själv.

Jaja nog klagat det går ju över!!!!

Nu har jag lagt i en toning för att slippa alla grå hår
nu ska det bli mahogny kommer att bli så tjusigt så!
Måste ju matcha det röda i ögat..fniss.

Ha en bra dag sötnosar!!


Kommentarer:
#1: Ullis

Ja men guu va segt det var! Jag gav upp kommenterandet här igår, men idag är jag tillbaka :) Attans öga, hoppas att håret matchar bra då iaf. Hihi. :) Kram!

2009-03-05 @ 12:22:49
#2: Sickan

Men inte DET oxå!

Fasen vilken seg infektion du fått på halsen!



Kram på dig!

2009-03-05 @ 13:09:20
#3: Lissen

Visst är det tur ibland att det inte är bildblogg. Då skulle jag inte skriva just nu, hihi.

Men du stackare, krya på dej.

Kramis

2009-03-05 @ 14:52:23
#4: Gunvor

Det är rent otroligt va du är drabbad! Inte kul alls. Men om du får samma hårfärg som ögat så ser det väl stylat ut!

Nu har jag provpackat och hade inte kommit upp i vikten så lite till kan jag slänga med.Det är inget kul att packa tycker jag! Men värre att packa upp vid hemkomsten.Men det ska man inte tänka på nu!!

Känner mej inte jättepigg, har inte gjort det på några dagar, men måste hålla igen. Önskar vi skulle åka i morgon. Äter Ipren o låtsas som ingenting.

Hoppas ditt öga blir bättre o hela du naturligtvis!

Kram!

2009-03-05 @ 14:59:30
#5: Ninna

Vad förskräckligt dumt att du fortfarande har ont i ögat. Hoppas verkligen att du blir bättre i ögat snart.

2009-03-05 @ 20:20:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: