*

2009-06-02
06:57:20

Regnig tisdag!
Nää det var uselt väder idag, nåja vi behöver väl lite regn antar jag! Har vänner som är i Turkiet skulle tro att det är varmare och soligare där!

Igår kväll var jag "duktig" tvättade fyra mskiner vek tvätten men orkade inte lägga in den...det får bli ikväll. Sen bakade jag en rulltårta vi bjuder alltid på rulltårtebakelser på avslutningen.
Så nu är det bara sex kvar..haha. Men jag ska nog slänga ihop nån idag på jobbet.

Jisses vad det strular på blogg.se...såå tråkigt men byter gör jag inte.

Verkar inte vara såå många som bloggar just nu. men det är väl fullt upp för alla....studenter, avslutningar, vackert väder...mm!

Men nu önskar jag er en fin dag......♥                             

Titta va fint barnen har byggt med kaplastavar!!

Kommentarer:
#1: Znogge

Vid den här tiden brukar det alltid vara mycket så jag är inte förvånad över att bloggaktiviteten är något lägre...



Kram!

2009-06-02 @ 09:46:06
#2: Nettan

Ja, vädret är inte det bästa just nu.

Tråkigt när det har varit så fint i helgen.

Men då slipper man vattna så mycket ute i alla fall. Ha ha !



Ha en bra dag !



kram

2009-06-02 @ 10:30:28
#3: Eva

Ja och här sitter jag på jobbet och tänker på balkongmattan som ligger ute - och i horisonten ser jag att regnet är på väg :-(

2009-06-02 @ 10:36:35
#4: My

Bara jag som är ledig? ;)

Sämre väder idag tyvärr...inget solande...

Ha det så gott

2009-06-02 @ 11:59:48
#5: Lena

Ja idag var det inte lika kul väder...men bara det snart kommer åter så får vi klara en dag med regn :D



Ja det blir nog så att man bloggar lite när vädret är toppen fint och allt firande av olika slag knycker ju tid också..



Ha en toppen dag!

2009-06-02 @ 12:17:20
#6: Helena

Här har vi växlande molnighet och 20 grader varmt.

Alldeles lagom tycker jag.

Ja det är mycket för många nu med avslutningar och studenter.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2009-06-02 @ 13:39:43
#7: Anna

Ja men så duktig du är där i the Laundry..ha ha..här har du en till..jag har tvättat och fixat nu..så kan man slå sig ner vid datorn en stund med gott samvete,eller vådå..det gör jag väl när jag vill..så det så..



Mmm rulltårtsbakleser är gott..Ninni är go..mmm så är det..

2009-06-02 @ 15:22:06
#8: Ulla

I år gjorde vi det lätt för oss på jobbet. Vi lät föräldrarna ta med sig egen picknickkorg. Vi stod för sången med barnen. Vi hade sån tur med vädret. Det var strålande sol med klarblå himmel.

2009-06-02 @ 19:51:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: