*

2009-06-05
16:02:39

Nu är det ledigt!

Önskar ni hade varit med idag
Avslutningen gick strålande alla våra goa barn
skötte sig exemplariskt.

Söta som socker med flaggor i händerna
sjöng tio sånger felfritt, kan man önska mer.

Solen sken det var riktigt ljummet.
Fikat var perfekt...Hmm undrar vem som hade
bakat såå goda bakelser??

Gick som smör i solsken!

Fin present fick vi ett present kort på Cafe August.

Och blommor gav jag mina kolleger i morse bara för att dom är så rara!
Fem mörkröda långskaftade rosor var fick dom.

Ja kan säga att dom blev glada!

Många kramar blev det idag
både från "gamla" barn, våra barn
och föräldrar. Man känner sig verkligen uppskattad!

Nu tar jag helg!



Kommentarer:
#1: Znogge

Så duktiga barn! Hoppas mina håller samma standard när vi ska ha föräldrakväll på måndag...



Kram och fortsatt fin fredag!

2009-06-05 @ 16:48:43
#2: Anonym

Vi har mulet tråkigt och kallt väder här.

Kan tänka mig att du är uppskattad så rar som du är.

Jag ska på någon sorts överraskningsfest ikväll men jag vet inte vart eller nåt.

Ha en skön helg kram Tingeling

2009-06-05 @ 17:19:44
#3: Nilla

Ja barn är ju för härliga. För ett tag sen var jag på konsert i Williams skola. Dom är ju visserligen lite större, men sååå duktiga dom var. Och med vilken glädje de sjöng. Då var mormor tårögd kan jag tala om.

Ha en trevlig helg, och så hoppas vi på bättre väder.

Kram

2009-06-05 @ 18:16:58
#4: marie

nästa vecka blir det både avslutning och sommarfest för amanda =)

visst blir man rörd när barnen sjunger...

2009-06-05 @ 18:23:29

Men så go du är då, rosor till kollegor och den fina festen. Undra på att barn och föräldrar var glada...och du vet Ninni...man får vad man ger och det klart du får massor av goda vibbar tillbaka! Gött med fredag du!!

2009-06-05 @ 18:31:30
#6: Bjorne

Ta helg det är du värd och efter en sån dag finns det många goda minnen att ta med sig hem,ha så gott o kram.

2009-06-05 @ 20:43:35

Åh vad härligt, hoppas helgen blir bra :-)

2009-06-05 @ 21:06:24
#8: soffie

å va rolig dag å duktiga de va,

ha nu en underbar helg

2009-06-05 @ 21:18:28
#9: Junitjej

En sådan trevlig avslutning ni fick!

2009-06-06 @ 09:22:34
#10: IKA

Vad skönt att det hela avlöpte väl. Har ni redan lov nu? Fuskisar ler

Här börjar lovet på fredag, men det är en vecka försent faktiskt, förra året hade vi redan lov nu..hmmm



Idag är det gråmulet ute och man kan inte påstå att det är någon direkt värme heller. hutter



Sköt om dig tösen och ha nu en trevlig nationaldag!

2009-06-06 @ 09:30:04
#11: IKA

Vad skönt att det hela avlöpte väl. Har ni redan lov nu? Fuskisar ler

Här börjar lovet på fredag, men det är en vecka försent faktiskt, förra året hade vi redan lov nu..hmmm



Idag är det gråmulet ute och man kan inte påstå att det är någon direkt värme heller. hutter



Sköt om dig tösen och ha nu en trevlig nationaldag!

2009-06-06 @ 09:30:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: