*

2009-07-25
10:13:33

Nämen ser man på..
Det regnar ju...haha

Igår var det iallafall fint väder.
Vi tog en tur till Maribergskogen, testade nya kameran
har inte lagt in bilderna ännu ska göra det sen!

Vi åt lunch på Naturrum och solen värmde gott
vi såg en Örn, en stor rackare som låg ovanför oss och ryttlade!
Hemma kollade vi vad det kunde vara för örn
vi kom fram till Kungsörn!

Sen flanerade vi på stigarna
tittade lite på djuren
sen åkte vi hem och satte oss på balkongen
och njöt av solstrålarna.

Jo vi såg en Bäver också som simmade
i full fart i vattnet..

Vilken respons jag fick på min magdanskurs..haha
Nån som vill hänga på kanske!!??

Ha nu en bra dag hoppas solen skiner på er!



Kommentarer:
#1: my

Nope vågar inte hänga på, tror jag skulle va totalt värdelös på det :) Ha en skön lödda!

2009-07-25 @ 10:31:24

Ja men Nini jag kommer upp och dansar med dig ..jag kan ju pendla lite..sova över på balkongen..:)nä men du.... du kommer få det great på din kurs..jag tänker på Richard Gere..Shall we dance...så kommer det bli..akta dig..:)men det var ju happy end så det är luuuugnt...

2009-07-25 @ 11:13:18
#3: malin

Jo jag hänger med. men då måste den börja typ nu så jag får visa upp min fina mage! sedan kommer den nog inte vara mycket att skylta med... nu finns det bilder.

kram

2009-07-25 @ 12:02:38
#4: Znogge

Nej, det regnar men snart blir det väl solen hoppas jag!

Ha en fin lördag!

Kram

2009-07-25 @ 12:03:14
#5: Anonym

Åh en ny kamera vad blev det för kamera?

Jag är så nyfiken på resultatet att få se fotona kram Tingeling

2009-07-25 @ 12:26:26

Utflykter piggar upp, även om det regnar.

Litet uppehåll här, ska strax ut på på stora lördagspromenaden. Kram och trevlig helg!

2009-07-25 @ 12:54:30
#7: Helena

Här tittar solen fram lite då och då.

Jag gör nog inget särskilt med mina orkidéer.

Vattnar dem en gång i veckan och låter dem rinna av innan jag ställer tillbaka dem i krukorna.

Har hört att de inte ska stå med vatten i krukan så det kanske är det som är tricket.

De får näring ibland men inte ofta.

De blommar faktiskt nästan jämt otroligt nog.

Ha en mysig dag trots det dåliga vädret vännen!

kram

2009-07-25 @ 13:51:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: