*

2009-07-23
09:22:28

Ja då var det torsdag!
Dagarna bara visslar iväg....snart är det väl dags att börja jobba igen! Nääää jag ska njuta i två och en halv vecka till.

Ute känns det nästan som höst ni vet så där fuktigt...regnet hänger i luften. Jag tycker såå synd om er som måste varit hemma hela den här skitsommaren.
Men vem vet Yr.no kanske har rätt att det blir fint i augusti!!??


Anders blir rakad och klippt....han brände till och med bort håren i öronen..haha. Ser lite läskigt ut! Tyvärr blev det inget kort på mig när tjejen drog hår med tråd.
Anders betalade 20 lira för klippning och rakning...såååå billigt! Ja det är hundra kronor.



Är ni trött på mina Turkietbilder nu?? Ska ta kort på min skinnjacka också så ni får se va snygg den är.

Dom hade lädershow på hotellet jag vann en plånbok blev hämtad på hotellet till skinnbutiken och han plockade fram jackan och jag blev helt såld......kunde bara inte låta bli!
Den skulle kosta 400 euro, men jag hade fått rabatt på min vinst så notan slutade på 2400 svenska kronor. Bra pris för en jacka i lammskinn!
Den är såå mjuk och lätt!



Dom här var jag ju bara tvungen att gosa lite med.....ja jag tvättade händerna efteråt!


Ha en fin dag..kramen ♥

Kommentarer:
#1: engelsson

God torsdag på dig oxå..jotack vännen mår bättre...inte tusan kan man tröttna på semesterbilder..bara visa på..här regnar det igen så jag blir bara glad o se solskensbilder..kram

2009-07-23 @ 09:50:11
#2: Malin

Idag ska det ösa ner regn enligt väderrapporten...

Det lär nog bli så här hela sommarn.



kram

2009-07-23 @ 10:07:36
#3: Nettan

Läskigt brun va du i alla fall. Ha ha !



krmaiz

2009-07-23 @ 10:14:29
#4: Lissen

Att följa med i en raksalong är en upplevelse och duktig är dom. Roligt att se när dom bränner öronhår. Fick du te medan du väntade?



Skinnjackan måste du visa senare. Härligt när man bara veta att man kommer att "älska" ett plagg.



Du, den där kyrkan får jag gå in i nästa gång!

Ha en skön dag. Här är också gråväder. Kram

2009-07-23 @ 10:22:53

Jag har "gottat runt mig" i härliga semesterbilder här hos dig..... Guid så sugen jag blir på att sticka iväg....

Du frågade vad lag gör....jag vet inte om jag kan med att svara.... Fast om du inte skvallrar för någon så sitter jag och spelar SIMs2....hahaha...vuxet va !!!! Det var dottern som lurade mig till det (måste ju skylla på någon)

Men det ösregnar så det känns ganska okej....

Kram på dig

Margaretha

2009-07-23 @ 10:31:09

Det är BEROENDEFRAMKALLANDE så har du inte provat så låt bli....det e ett gott råd ;o)

Det värsta är att det tar sån tid....

Ha det gott

Margaretha

2009-07-23 @ 10:38:34
#7: Anna

Mren Ninni då man blir ju så pass lycklig av dina bilder jag tröttnar aldrig ska du veta..mmm den där jackan kan jag tro var en riktig Ninnijacka..mjuk och go' då passar det dig precis..himmel brände han i öronen..jag det vara grundligt gjort kan man säga..



Mmm katter är det ofta gott om i ytlandet :)

2009-07-23 @ 10:44:45

Vad bortskämd gubben blir ;-)

Kan tror att det är en snygg jacka :-)

Ser gärna mer bilder..vilken fin solbränna du fått..

2009-07-23 @ 10:53:48

Åh rotting var ett kanontips..skall kolla vad som finns :-))

Tack tack..

2009-07-23 @ 11:19:54
#10: Bjorne

Tycker det är kul med Turkietbilder jag,skulle behöva en omgång hos frisören jag med,ha en bra dag.

2009-07-23 @ 11:50:58
#11: Sara

Vilka härliga dagar ni haft i Turkiet. Idag är det EXAKT 1 månad tills vi åker till Rhodos - jag längtar. Ute är det mest mulet...



Håller med om att "allt" finns ju på blogg.se så att byta känns inte riktigt aktuellt ännu... men jag ska köra både och ett tag och se om blogspot kanske är enklare.



Kramkram//Sara

2009-07-23 @ 13:13:48
#12: Znogge

Härliga bilder igen och grattis till ett bra köp! Fast kanske ett smart sätt för dem att får kunder också! För när man väl är på plats och ser drömjackan då är man lätt såld! Ser fram emot en bild!



Kram!

2009-07-23 @ 14:39:04
#13: Nilla

Så härliga bilder från er resa. Det verkar ha varit en händelserik semester :-)

För oss är det sista dagen här nere, vi åker hem i morgon. Och börjat jobba på måndag. Usch och Fy, har ingen lust alls. Tänk om man vore pensionär.

Ha det gott, Kram

2009-07-23 @ 14:48:29
#14: Annica

Jag tröttnar aldrig på dina underbara semesterbilder. Det är ju det enda vi frusna svenskar kan gotta sig i nu när denna sommar verkar regna bort.

Du ser att jag bytt mailadress om du vill skicka några rader. Fick inte behålla den gamla längre. Har åkt snålskjuts där lite för länge antar jag. ;-)

KRAM!

2009-07-23 @ 15:47:40
#15: anna

JA släng in en bild på skinnjackan så vi får se!

2009-07-23 @ 23:39:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: