*

2009-07-22
19:04:33

Fortfarande onsdag!
Ja idag har det inte hänt mycket..jag var till stan en sväng för att hämta en klocka som jag lämnade in igår, sen shoppade jag en klänning två toppar och ett par shorts till den "stora" summan av 228 kronor!

Sen har jag bakat pizza...gott! Anders har känt sig lite hängig idag så det blev inget kameraköp...hade även tänkt mig Ikea.

Nu är vädret trist igen....regnet strilar lite sakta ner...grått grått saknar redan SOLEN.











Vi var inne i en fantastisk grotta en av dagarna...här var det nyttigt för astmatiker...och det kändes otroligt lätt att andas därinne.
Men luftfuktigheten var 98% så man svettades enormt det bara rann av oss!
Stalakiterna och stalagmiterna gick ihop...helt fantastiskt var det verkligen, men vi orkade inte vara därinne länge pga att man svettades så!

Läs mer om resan på tidigare inlägg!

Kommentarer:
#1: Vaniljis

Hörru, det är fusk att få vara så brun!!

Nej, inte viktklubben. Styr upp själv på www.matdagboken.se

Funkar för mig. Blir GI-stuk.

När får vi se den URSNYGGA jackan???

2009-07-22 @ 20:04:36
#2: soffie

å vilken härlig färg på din bikini!

tänk att naturen kan skapa dessa konstverk så,roligt att ha varit där å kollat,

kram till dej

2009-07-22 @ 20:16:36
#3: Ingrid

Jag vet var solen varit idag; hos oss i Stockholm!! Haft en härlig dag på stan med dottern som ciceron. Ätit en god ceasarsallad, shoppat o tittat oss omkring. Nu ikväll har maken o hyresvärsden monterat möbler som de varit o köpt till henne.. så omtänksamt! Lägenheten är alltså bara 3 år gammal o ligger i suterängdelen av deras fina villa.

2009-07-22 @ 21:09:36
#4: Kattis

Hallå!

Nej, jag ahr inte städat idag heller. Såååå slarvig. Men i morrn ska jag göra det, haha.

Ha en skön kväll!

KRAM

2009-07-22 @ 21:15:17
#5: Maud

hallå där...nej då vi e hemma igen vi me ;)...men har haft fullt upp och sen har jag fått nån magbacill...så mår lite sådär så lusten att blogga har inte kommit än. kram!

2009-07-22 @ 22:24:14
#6: Anonym

Va mysigt ni har haft det på semestern då...verkligen varmt, det kan man se...kusligt det som hände med den skrikande kvinnan, och aldrig få reda på vad som hände heller, ja fy...

kram på dej..

2009-07-22 @ 22:42:11
#7: Znogge

Vilken vacker grotta! Men luftfuktigheten...



Kram!

2009-07-22 @ 22:49:18
#8: Lissen

Ja du, nu skulle det var skönt med lite sol och värme. Spännande att besöka grottor.



Men du, vilka fynd du har gjort! Vi får kanske se på bild framöver? Kram

2009-07-22 @ 23:46:55
#9: Bjorne

Vackra bilder och särskilt den första,har börjat jobba nu så bli inte arg om det inte kommer några svar,är körigt och dom kommer snart,kram.

2009-07-23 @ 01:08:21
#10: Helena

Vilka fina bilder.

Häftigt att få se sånt.=)

Vilda är lätthanterlig som tur är.

Hon har väl vant sig genom åren.

Vi har ju fått hållt på en hel del med henne pga alla operationer.

Ha en skön torsdag vännen!

Kram

2009-07-23 @ 06:10:05
#11: marie

spännane grotta...



vi hämtar hem elvis till hösten.

2009-07-23 @ 07:49:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: