*

2009-01-20
06:40:16

Tidigt tidigt
Jag borde vara utvilad idag...gick verkligen och la mig tidigt igårkväll...såg inte mycket på tv. La mig och läste före tio sov jag..så skönt!

Men trots detta kändes det som mitt i natten när mobilen pep och sa att jag skulle gå upp...nja en snooze blev det.

Brukar tänka på det när jag lyssnar på radio på morgonen, dom här som har radioprogrammen..hur i herrans namn orkar dom gå upp så jäkla tidigt varenda morgon??
Ja det är väl en vanesak kan jag tro...men jag är definitivt ingen morgonmänniska!

Idag slutar jag tidigt..kanske jag kommer iväg till gymmet..kanske inte, kanske jag spar det till i morrn..haha

Ha en skön dag...kramen ♥




Kommentarer:
#1: Annica

Det är nog jag som skrev som det lät inne i huvudet bara. Och du vet ju hur det kan vara där inne den här tiden på morgonen... ;-)

Personalen var överlycklig i går för det vi gjort. Men de har den uppfattningen. Att föräldrarrådet bara finns för att komma med kritik till dom. Men så är det ju inte. Det är nog det minsta vi gör. De största sakerna vi jobbar med nu är att vi kämpar för en bättre arbetsmiljö, säkrare dagis, mindre barngrupper och att sänka ljudnivån. Men som sagt. Om ett par år eller så kanske de förstår det. ;-)

KRAM på dig!

2009-01-20 @ 06:56:40
#2: Annica

Grattis till viktminskningen!!!!!!!!

2009-01-20 @ 06:57:39
#3: Znogge

Det måste bli en vanesak och att man nästan vänder eller tidigarelägger dygnet!

Kram!

2009-01-20 @ 07:26:17
#4: My

En till som gick till sängs tidigt igår, jag med! Ha en bra dag, och de som har morgonprogrammen är beundransvärda verkligen...

2009-01-20 @ 07:31:27
#5: anneli

Snooooze...njutbar funktion....jag var också helt förbi när klockan ringde. Jag får ju upp för att få upp kidsen, maken pendlar och får upp mycket tidigare än oss...tyvärr...men det kanske är tur, annars hade jag väl aldrig fått ordning på dygnsrytmen när jag ska börja jobba..Grattis till kilotappen!! Du ska se att du är så pigg i kväll, att du joggar till gymmet :) Sv. Picasa hittade jag på nätet och det är en version nr 3 ifall du kanske inte har den senaste. Där hittade jag iallafall textfunktion - jösses så roligt det är och trixa sig fram där...Rehabavdelningen...

2009-01-20 @ 07:46:08
#6: Sickan

Skönt med tidig hemgång!

Här är det sängläge idag!



Kram på dig!

2009-01-20 @ 09:24:30
#7: Diana

Det där med snooze är en bra grej. så underbart att få lägga ner huvudet några minuter till haha!

Jag är också en trötter :) Men när jag och maken var uthyrda på jobb 8 mil bort och skulle börja jobba kl 06.00 så gick jag upp kl. 03.45 på och vi var inte hemma förrän kl 16.00.

Det var slitigt, men det går ett tag.

Idag börjar åter träningen för mig. Har varit ledig i två dagar så nu sätter man igång igen.

Ha en fin dag!

Kram Di

2009-01-20 @ 10:46:37
#8: Ester

Ja sovmorgon är inte helt fel....

2009-01-20 @ 12:50:33
#9: Jenny

Usch ja...väckarklockor på tidiga mornar är pest!

Jag har varit lite slarvig med mina bloggpromenader, och att kommentera, men jag TÄNKER på er...



Grattis till Thailandsbokningen!

Förstår att du håller på att längta ihjäl dej...

Men vi hinner ju med en svensk sommar först, och DET är ju inte heller fy skam!



Kramiz på dej och snooza sött! //Jenny(-:

2009-01-20 @ 13:36:19
#10: Lena

Jag brukar vara så pigg på morgonen när det är sommar...då kan jag ge mig iväg på en motionsrunda vid 05.00 men nu är jag så trött att det nästan inte går att föra en komunikation med mig när klockan ringer vid 07,00. men jag kör Hanna varje morgon nu när det är snö och kallt 8då vykeln är vinterförvarad) och hon går ut med hunden på morgonen som en motgift....detta funkar fint! Då kommer jag iaf upp för man vill ju inte sova bort dagen. :)



Hoppas du är piggare nu...



Kram

2009-01-20 @ 13:40:17
#11: Mumin

Nä du morgonmänniska är inte jag heller, usch och fy, men hoppas att dagen gick bra i alla fall:) Kram Mumin

2009-01-20 @ 13:45:41
#12: marie

undanflykter med gymmet =)

jag är ingen morgonmänniska ingen kvällsmänniska heller, trött jämt....

2009-01-20 @ 15:02:11
#13: monica

det brukar jag också undra!

men dom kanske är hyper hela gänget haha

2009-01-20 @ 15:49:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: