*

2009-01-25
10:09:06

Söndag 25.e januari
Hello govänner......har natten varit god?? Jag har sovit som en stock, igår mådde jag inget vidare. Var jätte jättetrött, kände mig yr ont i huvudet...ja konstig helt enkelt.

Ja så ingenting blev gjort och då blir jag irriterad vill inte ha en hel lördag förstörd. Nåja idag mår jag iallfall bra...och idag är det ju den roliga tvättstugan.

Idag är det inte så mycket så det går nog fort.......för övrigt är väl dagen tom.

Ja mycket mer har jag väl inte att förtälja...just nu. Ja men det här blev väl ett jätteintressant inlägg....haha

Återkommer nog senare i eftermiddag med lite bilder kanske. Blir nog en stund vid Picasaprogrammet

Kommentarer:
#1: Vaniljis

Nej, inte sovit så bra i natt. Ska vila sen en stund på em. Bara att googla på termodynamik. Handlar om värme och energi och lite annat skit! ;)

Ha en skön söndag. Kram

2009-01-25 @ 10:46:36
#2: Anna

Jaaadå vi ses i eftermiddag Ninni..vi ses alltid det vet du..jag är lite beroende av dig :D

2009-01-25 @ 11:00:16
#3: anneli

ha ha ha du är rolig...men du vad trist att du blev dålig då...men då blir nog söndagen rena rama gulddagen...då du försvinner in i Picasa, för det är ju rent farligt att gå in i den Casan - är man väl över tröskeln så går dörren i baklås...liksom...jäkligt svårt att öppna och gå ut igen....Ha en rolig dag!

2009-01-25 @ 11:13:52
#4: Znogge

Skönt att du känner dig piggare i alla fall!

Ha en bra söndag.

Kram

2009-01-25 @ 11:42:27
#5: Helena

Att korsbanden går av är en väldigt vanlig skada på alla sorters hundraser.....så bulldogen är inte överrepresenterade.

Vilda har opererats tidigare för korsbanden men tyvärr så höll inte de operationerna.

Den de har gjort nu är hållbarare när det gäller så pass tunga hundar och som det ser ut nu så ser det ut att ha lyckats bra.

Bara att hoppas att det går lika bra med det andra knät nu.

Här har det nog kommit 1 dm snö så det är vitt och fint ute.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2009-01-25 @ 11:54:55
#6: Anne-Lie

Har sovit jätte bra, nästan för bra är seg idag. Hahaha vad skönt med människor som är så possitiva till tvätten.

Ha en bra söndag..

Kram

Anne-Lie

2009-01-25 @ 12:10:02
#7: Anonym

Det är så tråkigt att bli sjuk på helgerna då man bara vill njuta avsin ledighet.

När manär klar med tvätten så njuter man verkligenha alla kläder rena.

Ha enbra dag kram Tingeling

2009-01-25 @ 12:13:48
#8: marie

jobbigt med huvudvärken igår, men det är viist det som hänger med i förkylningstider.

jag ska åxå tvätta idag =)



och jag säger detta med att vara alla till lags...

att hur man än vrider och vänder sej, så har man röva bak.....

2009-01-25 @ 12:15:09
#9: Lena

Skönt att du mår bättre idag, för att vara yr och ha huvudvärk är då ingen höjdare!



Lycka till i tvättstugan :) Här blir det att fixa mat och så skall jag göra laktosfria semlor....det ska bli gott :)



Ha en fin, fin dag, Kram Lena

2009-01-25 @ 12:29:24
#10: My

Natten har varit god tack! :) SKönt att du mår bättre idag...kram

2009-01-25 @ 13:05:24
#11: Junitjej

Vad är Picasaprogrammet för något?

Här är det också tvättstugan som gäller idag. Skönt att du mår bättre.

2009-01-25 @ 13:41:34
#12: Ninna

Ang din kommentar hos mig: Vi missade Eyes wide shut, det förstår jag nu; Kidman och Cruse samt gjord av Kubrik.



Ibland kan inlägg upplevas av en själv som "ointressant", men om man läser ngn:s inlägg regelbundet är dessa inlägg en del av den människans vardag. Alltså upplevs det, av den som läser, som intressant.

2009-01-25 @ 13:47:09
#13: Mumin

Tack jag har sovit som en stock jag med! Du är nog trött tror jag.....vila dig lite idag! Kram vännen! Mumin

2009-01-25 @ 13:53:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: