*

2009-01-24
10:03:19

Lördag...
Här sitter jag nyduschad...ska snart köra sonen till stan, han ska ut i skogen och panga!!

Det här riktigt trist väder idag....grått och väldigt blåsigt. Får bli mys inne istället. Usch det här är verkligen min värsta tid på året....snart är det februari, värsta månaden på året.

Men bara man klarar sig igenom den (den är ju gudskelov kort) så brukar det kännas mycket bättre.

Jaha igår åkte inte Kitty utan Blondinbella...ja det var ju lika bra det.

Men hon var chockad.......undrar om hon tyckte att hon var skitbra?? Har lite svårt att höra henne prata, så uppsyltad, nu skriver hon säkert i sin blogg att det var orättvist att hon åkte ut...hon trodde nog att alla hennes bloggbesökare skulle rösta på henne.

Usch nu var jag elak...nu ska jag vara snäll resten av dan!

Ha en gooooo lördag......nu är det Melodikrysset, kramen♥

Kommentarer:
#1: Kattis

Japp, det blir helt klart en liten vila senare.

Ja, man trodde nog att alla hennes läsare skulle rösta. Komnstigt. Nu måste jag ju läsa hennes blog bara för det, hahaha.

KRAM

2009-01-24 @ 10:12:26
#2: Annica

Ha ha!

Jag håller med dig helt och fullt när det gäller Blondinbella. Så för min del får du gäran fortsätta vara elak idag. ;-)

Jag är på banan igen. Men nu har de två hjärncellerna fått smak på att arbeta så jag har funderat en hel del över både det ena och andra jag tycker är fel. Och speciellt då i vår kommun. Man kanske skulle slå sig in på den politikska banan? ;-)

KRAM!!!

2009-01-24 @ 10:14:55
#3: Anna

Ja nu är det bäst att du är snäll :D va..du har ju sååå rätt..mmm skitväder idag du..så jag ska måla heeeela dagen..ja ja blogga lite med det måste jag ju..ha det bäst lilla goa snälla sköna fina Ninni..ha ha..jag smörar lite..men det är dagens sanning...alltihop.Mmmm så är det bara...förstår du..

2009-01-24 @ 10:16:22
#4: anneli

Visst var det lite av en skräll...just som den bautobloggare hon är, trodde väl alla att oavsett dans...hon skulle klara sig länge...



Ja, det är allt grått du..men vi får göra det bästa..ägna dagen åt sådan vi tycker är roligt :) Jag ska pyssla och greja här hemma...har fått lust att flytta runt lite grejer, lite nytt av det gamla...ja du vet NygamlanStyle....Upp med hakan nu..hon sa ju det Bella...det bara att välja inställning :)

2009-01-24 @ 10:32:34
#5: My

Såg oxå utröstningen, hon såg ganska chockad ut ja, rätt åt henne. Hon hade nog räknat med mer!

Ha en go lördag!

2009-01-24 @ 10:59:35
#6: Helena

Det är samma trista väder här.=(

Konståkningen gör dock dagen ljusare.=)

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2009-01-24 @ 11:41:24
#7: lena

Jag tittar inte på det programmet!!

Men kan tänka mig att hon trodde att alla hennes läsare skulle rösta på henne.Så undra vad hon tänker om sina fans nu idag!!??

SV:Ja,håret får duga hehe!!

Blev lite färggladare:)

Melodikrysset löser jag ofta,så...kul!!

Ha det gott trots skitvädret!!

Kram lena.

2009-01-24 @ 11:44:10
#8: Znogge

Ibland måste man få vara lite elak! Men bara lite ;-)

Ha en trevlig lördag!

2009-01-24 @ 11:46:36
#9: kicki

Man får vara elak, ibland....tycker som du att endera Kitty eller blondinbella, de ger mig verkligen minst...blondinbella tycker hon är bäst i världen...och hon blev nog verkligen snopen när hon åkte ut,..håll i dej idag om du går ut, var ute med vovven och trodde jag skulle lyfta,,,jaf väger ändåen del....kram på dej och ha en mysig lördag..

2009-01-24 @ 12:04:00

Jaha, så hon åkte?

Såg programmet men satte på Arn när nyheterna började.. Det var en bra film :-)

2009-01-24 @ 12:08:00
#11: Anne-Lie

Jag missade programmet men nu vet jag, ja hon fick gärna åka ut för mig. Ska titta på reprisen. Håller med att det här är en trist period på året. Här löser vi oxå krysset lördagar.

Ha en bra helg.

Anne-Lie

2009-01-24 @ 13:55:32
#12: Lena

Här har det snöat...våren känns långt, långt borta!



ha en fin lördag :)

2009-01-24 @ 18:00:34
#13: Ninna

Jag kopplade på melodikrysset lite för sent, men kunde flera av de som kom i slutet på programmet.



Ja, nu är det ruggigt ute.

2009-01-24 @ 18:26:41
#14: Mumin

Ja den där Blondinbella var väl inget att ha, usch vilken bortskämd unge.....har du det gott ikväll vännnen och myser med maken? Kram Mumin

2009-01-24 @ 19:40:55
#15: Blondiie

såg inte men hörde hon åkte...

trodde hon skulle vina så mkt läsare hon har men antalgien är hälften bara förbannad på henne, hon fick mkt skit nu i bloggbråke=)

njut av kvällen!

2009-01-24 @ 20:17:07
#16: Maria

Tack för kommentaren i min nya blogg !

Hoppas din lördag varit bra, här har vi varit på kalas...

Må så gott !

2009-01-24 @ 22:33:51
#17: Annelie

Nog för att hon är ung, men någon direkt taktkänsla med fötterna hade hon ju inte. Å andra sidan... i ärlighetens namn var ju inte Carl Jan Grankvist

någon dunderdansare, men jag gillar honom..så jag tycker det var rätt =)



Ha en god natt/kram

2009-01-24 @ 23:16:03
#18: Inga M

Det handlar nog inte så mycket om vem som dansar bäst, fast det är det de stackars deltagarna tränar vildsint på hela veckan. Det är nog mest en fråga om vem som har utstrålning och kan bidra till underhållningen.



Fast jag tyckte nog att Blondinbella var mycket trevligare än jag föreställt mig innan.

2009-01-25 @ 09:21:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: