*

2009-01-12
19:30:55

Kolla, kolla
Titta vad jag har fått av Soffie....Tack raring, du är toppen!



Den var ju jättefin! Och jag vet ju  att det finns massor med fina mammabloggare på min lista!

Men jag väljer att ge den till:

Jenny: För hennes blogg är så oerhört härlig..hon berättar så skönt om sina djur och sina barn. Och hon ger massor av sig själv, också är hon såå genomgo!

Sickan: Har blivit en vän, hon ger alltid rara kommentarer, och henns blogg får mig ofta att tänka till lite extra!
Den här är till dig vännen för den behöver du, Kraaaaaaaaaaaaam

Mumin: En "gammal" bloggvän som jag träffat IRL...hon är bara så härlig, underbar kvinna som gör allt för sina barn!!Kram vännen.

Anna: Ja du är såååå mysig, vilka inlägg du gör ,alltid glittrande glad på bloggen Mmmmmm I Like!

Annica: Relativt ny bekantskap..men det känns som jag känner henne, hon bjuder  på sig själv så oerhört mycket.
Läs hennes underbara blogg., underbar tjej!

Therese: Du är ju bäst så klart, min goa systerdotter, min allra allra bästa vän och en toppenmamma..kramen

Anneli: Stackarn som varit så sjuk hela Julen...vilken härlig blogg du har det var tomt utan dig när du var borta ett bra tag...kram

Helena: Ja hon är världens bästa mamma till sina prinsessor, ja till sina barn också så klart. Och att hon är en jätteglad tjej gör ju inte saken sämre!! Kram vännen.

Skulle kunna skriva massor om er alla...för utan er skulle jag inte vilja blogga.....alla på min länklista är helt underbara och speciella människor.
Brukar inte "peka" ut några speciella...för det är ni som sagt allihop! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam










Kommentarer:
#1: Annica

Så fick man vara detektiv då för att ta reda på vem som man fått något så trevlig ifrån... Ditt namn och adress hade ramlat bort. Tur det finns IP-nummer!!! ;-)

Tack så jättemycket för utmärkelsen! Och tack för den fina motiveringen. Nu gråter jag igen! För vilken gång i ordningen idag orkar jag inte ens tänka på. Att det finns så mycket tårar?!?!

Återigen.

TACK!!!!!!

Och tack för att du finns!

KRAM!

2009-01-12 @ 19:57:19
#2: Anna

Åh..men du...jag lyser.. jag skiner..jag blir så glad..du min bästa Ninni..som jag ju är sååå glad i..du härliga varma sköna söta människa..mmm du finns i mitt hjärta.Ödmjukt tar jag emot den..thank you...

2009-01-12 @ 20:01:14

Kul att du har fått den!! Insåg precis att du inte fanns med bland mina länkningar, för såjklart hade du fått den av mig då även!!



Fixade det på en gång, så nu finns en länk till din blogg från min sida, hoppas det är ok?!? Hojta till annars :-D



Kramis

2009-01-12 @ 20:04:10
#4: Sickan

Tusen tack Ninni!!

Bamsekram på dig!



Imorgon ska jag äääntligen till min läkare!

Hoppas det går bra!!



Kram igen!

2009-01-12 @ 20:12:30
#5: Znogge

Grattis till dig och alla andra utvalda! Det är ni förtjänta av.

Kram!

2009-01-12 @ 20:32:21
#6: Anna

Mmmm Ninni jag har tagit hand om den nu och ger dig det du är mer än värd..kraaaaam från Anna

2009-01-12 @ 20:35:55
#7: Mumin

Å vad du är snäll....det är nästan som om man vill gråta.....goa människa:)) Puss och kramar i massor! Muminvännen

2009-01-12 @ 22:05:34
#8: Ester

grattis! Jag har också fått den. Fint!!

2009-01-12 @ 22:10:05
#9: Blondiie

du är verkligen värd den!!!

kramis

2009-01-12 @ 22:46:49
#10: Lena

Grattis, gattis! Att vara mamma är ju det bästa :)



Nu ska här sovas men jag blev ju pigg när jag var ute med hunden en sista sväng...



God natt! Kram

2009-01-12 @ 23:46:21
#11: Therese

Äsch :)

Tack och kram raring!

2009-01-12 @ 23:59:56
#12: Jenny

Men du eeeee väl bara för söt???



Tack du rara och goa människa!

Och tack för dina snälla ord!

Det värmer en kulen natt som denna, när regnet piskar mot rutorna, vinden sliter i markiserna och vargarna ylar...Näe...det där sista får du stryka...nu överdrev jag liiiite! Haha!



Tack igen...jag tar den med mej och bär den med stolthet och glädje!



Kram & natti , Jenny (-:

(Jajajaja! Jag SKA gå och lägga mej...asgarv)

2009-01-13 @ 03:50:28
#13: Lissen

Grattis till utmärkelsen och du har ju givit dom vidare till härliga bloggar tjejer.

Ha en alldeles härlig dag!

2009-01-13 @ 07:57:32
#14: Mia

TAck för hjälpen med awarden, är man korkad så är man ler.. Kramisar

2009-01-13 @ 14:20:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: