*

2009-01-02
10:17:58

Fredag 2 januari
Ja då var det nytt år, jag har inte avgett några löften. Dom har ändå en förmåga att spricka, men jag har varit och köpt mig ett träningskort iallafall.

Igår var det lugna gatan..jag lagade lite god mat, sen glodde vi på TV, orkade inte blogga runt igår, för bloggen var såå jävla seg.

Va skönt det kändes när vi kom hem igår att vi inte behövde upp och jobba idag, så har det ju varit de andra gångerna när vi varit på kryssning.
Handlade gjorde vi ganska rejält, så nu är barskåpet välfylllt. Jag var även och köpte mig en ny jumper på Esprit....lite billigare än hemma. Jo en ny parfym...Elisabeth Arden Fifth Aveny Night, den har jag spanat på länge!

Förra gången vi var där...var det mycket billigare, dom börjar komma ikapp dom med. Jag fattar bara inte hur Estländarna överlever de flesta tjänar skitdåligt.

Sen är det ju dom som tjänar snuskigt med pengar..ja livet är orättvist. Men mysko tycker jag att det är att dom går in på båten och handlar en hel del sprit...vi handlar i land????

Men att äta ute är fortfarande relativt billigt...vi åt för 200 kronor per person inklusive en stor öl...och då var det "fin" mat.

Idag ska jag se till att jag tittar till er allihop......Ha en sköööön dag, kramen ♥



Kommentarer:
#1: Anonym

Ojoj såkul och mysigt ni hade det.

Tallinn har maken ochjag pratat om att resa till

det får bli under hösten Nu i vår har vi lite mycket student och 50 årsfest kramelikram Tingeling

2009-01-02 @ 10:52:37
#2: Nettan

Ha en bra dag !





kram

2009-01-02 @ 11:15:14
#3: Becca

själv ska man sluta röka,det är mitt nyårslöfte :P

2009-01-02 @ 11:17:03
#4: Gunvor

Vilken härlig resa ni varit på. Kul att göra i samband med nyårsfirande. Dit skulle även jag kunna tänka mej att åka! Jag är ju lite skraj för långa båtresor. Men det såg ju toppentrevligt ut! Och lite shopping på det! Kul!

Ha en skön dag i frihet!Från jobb, alltså.Och en God fortsättning på nya året!Kramkramkram!

2009-01-02 @ 11:29:12
#5: jennifer

vad sugen jag blev på sommar eller en utlandsresa nu ;)

2009-01-02 @ 11:41:58
#6: jennifer

vad sugen jag blev på sommar eller en utlandsresa nu ;)

2009-01-02 @ 11:43:14
#7: Becca

hehe..lycka till!

2009-01-02 @ 11:46:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: