*

2009-02-04
06:52:36

Onsdag morgon!
Tror att en del blev oroliga trots allt, fick lite mejl igår...ja jag får väl skylla mig själv när jag skriver såå kryptiskt!

Men problemet gällde inte mig själv...utan någon som jag bryr mig om väldigt mycket! Jag behövde en stund för att tänka lite..men idag känns det betydligt bättre.

Nu sitter jag på jobbet snart ramlar väl barnen in....i eftermiddag tror jag att "vaktis" kommer..han ringde igår och frågade vad jag gjorde med toaletten egentligen..haha
Ja vad gör man på toa..sina behov kanske sen använder man lite papper..det ska väl en toalett fixa. Har aldrig spolat ner något otillåtet.

Annat var det när jag var liten..jag slängde ner allt möjligt till pappas förtret! En gång spolade jag ner syrrans baddocka (ja inte så stor)...tvålar ja allt möjligt åkte ner...haha

Tack för rara kommentarer...va skönt att ni finns, kram kram ♥

Kommentarer:
#1: anneli

pju...nu är pigga tjejen tillbaka igen. Hoppas det redde ut sig. Ibland är det bra, rent nödvändigt att stanna upp och samla tankarna.

Jag ska jobba "eftermiddag" idag, så jag har ledig förmiddag...kan bli lite bakning..kanske...är ju inte min melodi riktigt...men tänkte jag skulle bli bättre :) Ha dääää'

2009-02-04 @ 07:41:57
#2: anneli

hjärtat...visst är det blingit....det hänger och dinglar på guldiga badrummet...tror det är ett SIA hänge men det var många år sedan jag köpte det...

2009-02-04 @ 07:52:59
#3: Kattis

Godmorgon gumman.

Hoppas det känns bättre idag.

Här rullar det på med jobbsök och en massa annat som maken hittar på, hihi.

Hoppas du får en fin dag och att allt löser sig.

Bamsekramar

2009-02-04 @ 08:28:55
#4: Nettan

Ibland måste man verkligen förklara eller beskriva det man skriver för nån kan misstolka det hela.

Jag har varit med om samma sak och har både blivit "påhoppad" och fått förlåtelse......



Ha det så roligt med toalett och vaktis i em .....



kram

2009-02-04 @ 08:48:34
#5: Lissen

Ja livet är skiftande och man blir ju berörd av närstående och vill hjälpa och stötta. Då stannar allt upp. Vad skönt att DU mår bättre idag.

Stor kram

2009-02-04 @ 09:05:24
#6: IKA

Hej stumpan,

Jag hoppas att det som oroat dig och din vän blivit bättre, har det inte det så önskar jag innerligt att det ska gå finna en frid, problem kan te sig fruktansvärt olösliga, svaren kanske inte alltid är de vi vill se eller vill ha..



Nu har jag absolut ingen aning vad det gäller, det kan ju röra sig om ohälsa, familje problem, arbetslöshet eller något annat.



Hoppas innerligt att personen i fråga och du ska kunna hitta ett lugn, att lösningen ska bli till det bästa



Kram till DIG och föremålet i fråga

2009-02-04 @ 09:19:27
#7: Mumin

Va härligt att det känns bättre idag då...det var en mycket vacker dikt du hade skrivit...så klockren....va glad jag blir när du kommer tillbaka så snabbt...du vet jag klarar mig inte utan dig vännen...allt blir tråkigt när inte du skriver...men jag får ju säga att du är rolig ha ha baddocka i toaletten:) Kram vännen! Mumin

2009-02-04 @ 09:35:55
#8: Lena

Hahaha...en baddocka i toaletten, gick det spola ned den?



Min storebrors grabb försökte spola ned en kattunge när han var liten.....men turligt nog upptäcktes han och katten räddades!



Ha en fin dag, Kram!

2009-02-04 @ 12:18:38
#9: Znogge

Ibland behöver man tänka och fundera ett tag för sig själv...

Kram!

2009-02-04 @ 12:22:29
#10: My

Kramis, hoppas det är bättre idag vännen!

2009-02-04 @ 13:45:33
#11: Anna

Mmmm Lilla Ninni som jag har gått o funderat på dig idag..himmel jag blir lite olycklig i hjärtat när inte du är så där glittrig och go..men nu blir jag så pass glad igen..visst livet har ju alltid sina dalar men du vet Always look on the bright side..eller ja i af..så gott som alltid..kram från din vän o följeslagare Anna..Mmmm I simply like you..så är det bara..

2009-02-04 @ 16:48:38
#12: Helena

Har toa bekymmret löst sig nu då?

Hittade han någon baddocka denna gången :0)

Ha det gott.

2009-02-04 @ 17:06:52
#13: Kattis

Hejsan!

Du har en utmaning hos mig!

Kram

2009-02-04 @ 17:09:31
#14: Anonym

Ja visst hamnade det allt möjligt i toan när man var yngre men det blev sällan stopp men nu verkar det bli det stup i kvarten.

Ja hoppas att det känns lite bättre idag men om jag förstår rätt så var det inte díg det rörde men det kan ju vara nog så jobbigt när det gäller sina nära och kära kramar Tingeling

2009-02-04 @ 17:22:16
#15: marie

du är säker, på att du inte har spolat ner en baddocka =)

2009-02-04 @ 17:24:46

Vad skönt att det känns bättre nu :-)

2009-02-04 @ 17:41:35
#17: Gunvor

Hoppas toan din är fixad..annars tycker jag synd om dej.Men du har väl en till.

Idag har jag varit in till stan på lite shopping.Lite var ordet, ty det gick inte alls bra att shoppa idag. Jag har blivit gammal tror jag. Min gravida dotter o jag var lika slutkörda bägge två. Jag kan inte handla när det finns för mycket av allt.Men det är ju att få strosa omkring o kolla som är det roliga. O sitta o äta en god lunch o kolla in folket. I morgon drar jag hemåt med bussen. Ha det göttast! Kram!

2009-02-04 @ 17:41:36
#18: monica Norge

va bra.



va snygg header1!!!

2009-02-04 @ 18:43:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: