*

2009-02-14
16:45:00

Jättemysigt!
Mmmmm nu har vi varit på stan jag shoppade mig ett armband...har spanat på ett sånt ett tag (plagiat av Pandora)
jag har tyckt dom har varit för dyra så det blev ett på Guldfynd och till min lycka satt det ett silverhjärta på.

Sen har jag beställt tid för tatuering, jag har en på ena axeln en skorpion den har blivit blek och trist. Så på fredag ska den fixas till...spännande!

Så har vi ätit lunch till maten tog vi en öl vid bordet brevid satt ett barn hon viskade till sin mamma att vi drack öl....ja men dom får det dom är vuxna....
Jag vill också dricka öl sa hon haha.

Sen när vi väntar på bussen så står vi utanför en ostaffär då kommer en mamma och dotter, mamman röker gå framför mig så du inte får rök på dig...titta i skyltfönstret till ostaffären....Ja sa flickan jag ser massor med ostar..(hihi)

Sen kommer en annan flicka ut från affären...Man ska inte röka för då dör man..!! Den mamman gick snabbt över gatan med sitt barn..haha ja se ungar!!

Ha nu en skön fortsättning på Alla Hjärtans dag...jag ger er alla en STOR KRAM ♥

                                                                        

Kommentarer:
#1: marie

den sista kommentaren är ju sann ;)

trevligt du har haft det idag, nu blir det mys i tv-soffan snart, med nya låtar som vi ska sucka över =)



trevlig kväll

2009-02-14 @ 17:24:37
#2: Lena

Hahaha...ungar säger ibland hårda sanningar och i allämhet rakt ut vad de tänker på :D Det kan vara underhållande men kanske inte för mamman med giftpinnen hahaha



Ha en fin afton denna alla hjärtans dag, kram!

2009-02-14 @ 18:29:34
#3: Bim HD

Stor kram på alla hjärtans dag!!!

Här tar vi det lugnt... fått iväg far till Lidl, och tillbaka, puh... och hem, käkat lasagne och vilat på maten... nu kollas det nog på tvn ;)

Må så grankott...

2009-02-14 @ 19:12:05

Ungar är bra goa!

2009-02-14 @ 19:20:58

Ja barn är för härliga :P

Kul med tatuering..vill fixa mina med men det är så dyrt :P

2009-02-14 @ 19:32:14
#6: soffie

å va roligt att fixa till tatueringen vart ska du göra det?

jag har en liten sol på min axel å den har blivit blekt borde nog oxå fixa till den,

va fint armbandet lät,

må gott

2009-02-14 @ 23:17:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: