*

2009-02-07
08:55:44

Grååå lördag!
Igår kom han äntligen hem......strax efter åtta. Då tittade vi på Lets Dance och smaskade på goda ostar och drack ett mindre gott vin!
Nåja ett glas gick ner.

Klockan elva var vi helt slut och gick och la oss jag orkade inte ens läsa....Sov gott fram till fyra nån gång då jag började drömma rejält.

Jag och Anders flög ensamma utomlands i ett litet sketplan..haha. Nåja det gick ju bra, väl framme upptäcker jag att jag glömt i stort sett allt hemma bla viktiga mediciner.

Hotellet eller vad det var, var väldigt mysko..överallt fick man slå in koder för att komma in i olika rum..jobbigt.
Ja så där höll det på helt utmattande..haha

Klockan åtta gick vi upp...så nu lyssnar vi på Ring så spelar vi, tidningen är urläst kaffet är snart uppdrucket.

Planer för idag har vi inga...får se vad vi hittar på.

Ha en gooo dag allihop..kramen ♥

Kommentarer:
#1: Anonym

Visst är det skönt med helger utan massa måsten

Vi ska bara ta det lugnt denna helh Äldsta dottern är hemma med sin kille; kul!

Du har gjort lite nytt här inne fint. kram Tingeling

2009-02-07 @ 09:24:42
#2: Alex

Jag somnade 20.00 igår, så jag var uppe redan 05.30...blir en lång dag! :)



Kram!

2009-02-07 @ 09:36:47
#3: Vaniljis

Härligt med inga planer ju. Ha en fin dag.

Kram

2009-02-07 @ 09:57:53
#4: Anna

Mmmm det är gott när hela dagen ligger orörd och man kan bestämma själv..ikväll blir det väl Melodifestival..va..då måste man ju lyxa lite till det..kram på dig du där ja du lilla varma goa Ninni.

2009-02-07 @ 10:07:56
#5: Nettan

Ha en jättebra dag med gubben.

Här blir det lungt och lite god mat till Melodifestivalen.



kram

2009-02-07 @ 10:19:18
#6: anneli

Ja är det rekordgrått idag eller??? Snörkfiliörk som vi brukade säga när vi var små...eller ja, det gör jag än...ha ha ha vilket roligt utryck när jag tänker på det! Ja, här surrar jag runt i bloggvärlden med pyamas på fortfarande. Vi har haft långfrukost, sonens namnsdag, man får ta vara på tillfällen för lite extra ;) Inga planer jag heller...går nog ner i källaren och målar vidare på mitt projekt...Ha en go lördag i grådasket...snörkfiliörk...

2009-02-07 @ 10:30:07
#7: Fia

Vad härligt att ha en alldeles ledig och oplanerad dag. Det är guld värt att slippa vara uppbokad hela tiden.

Här har vi alldels tjock dimma idag. Man ser inte många meter framför sig. Hoppas det inte händer något dramatiskt ute på sjön idag, för maken har jouren i sjöräddningen.

Ha en bra lördag! Kram, Fia

2009-02-07 @ 10:42:59
#8: marie

det kallar jag en mardröm =)



ja vädret är samma här som hos dej....så det blir att ta det lugnt och samla krafter till nästa vecka...

2009-02-07 @ 10:49:38
#9: Kattis

Godmorgón eller godförmiddag.

Ha en härlig lördag!

KRAM

2009-02-07 @ 10:59:42
#10: Annelie

Skönt att han är hemma nu =)

Härhemma är det också grått ochdet känns. Man vaknar ju inte riktigt upp.

Jag svarade inne hos mig, men du kan göra allt inne på scrapblog.

Välj "bubbla" och skriv =)



Ha det toppen! Kramen

2009-02-07 @ 11:06:26
#11: lena

Vilka mysko drömmar man kan ha du!!!

Nu måste det kännas skönt att han är hemma:)

Vi har inte heller några planer för dagen,ganska skönt:)

Ha en fin lördag, kram lena.

2009-02-07 @ 11:50:47
#12: Gunvor

Va fint det är här inne! Och du va härligt att inte ha några måsten idag. Har löst melodikrysset..det gick bra idag också. Vi ska på 26årskalas idag. Äldsta barnbarnet som fyller. Otroligt vilka stora ungar man har. Sen i kväll blir det Melodifestival som man måste kolla in. Kul att se på alla kläder o annat som inte är så viktigt egentligen..det är ju trots allt melodin som är viktigast!



Ha det skönt i helgen..kramelikramen.

2009-02-07 @ 12:09:25
#13: Znogge

Riktigt skönt att ha en helt oplanderad lördag framför sig!

Ha det gott!

Kram

2009-02-07 @ 12:13:58
#14: Ninna

Jag kan inte tyda drömmar, men själva drömmen var ju i alla fall inte alls trevlig - möjligen att ni var på en resa.



Vi lyssnade på Ring så spelar vi och så lyssnade jag med ett halvt öra på Melodikrysset. Hela korsordet blev ifyllt.

2009-02-07 @ 12:34:03
#15: Margaretha

Tur att jag inte var med i din dröm.... Du vet...jag gillar inte att flyga...särskilt inte i sketplan...hehehe

Ha det gott nu

Margaretha

2009-02-07 @ 16:20:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: