*

2009-12-13
16:56:11

Sankta Lucia!!
Ja då var den här gosiga helgen över...ja nästan iallafall!
Vi har haft det jättemysigt och kul!

Lite Julklappar blev det men inte klar ännu.
Jag har fixat mina glasögon..
nya glas och nya bågar blev det, jag
kommer att ha en läsruta istället i glasögonen
och då behövde jag lite lite större båge.

Men jag tror minsann dom var snygga dom här med
och inte ett öre kostade det mig!

Åt god lunch ute..gôrgoo pizza.
Flanerade uträddade ärenden
och sen till hotellet för ett dopp i jazzucin...skönt.

Åt på hotellet sen gick vi till en pub
där dom spelade irländs musik...vilket drag
Skitkul!!

Vi somnade gott i våra sköna men mjuka sängar.
God frukost och sen en sväng på stan igen
innan vi styrde kosan hemåt.

Nu tvättar vi och jag skriver Julkort.
Mat ska det väl bli också.

En kompis kommer över med en Vänerlax om ett tag
hennes son hade fiskat upp den och hon är snäll
och delar den med oss...Mums.
Inte ett enda kort har jag tagit i helgen...haha


I morrn är det vår 24:e bröllopsdag
den ska vi inte tillbringa på en tågstation i flera timmar
som vi gjorde förra året...men kul hade vi!


Kommentarer:
#1: Ingmarie

Var ni än befinner er i morgon på den stora dagen så hoppas jag ni får en alldeles oförglömlig bröllopsdag!



Allt gott till er!

2009-12-13 @ 17:10:03
#2: my

Vilken mysig helg! Och bra att du bytte de hemska glasögonen då om du inte kunde ha dem, stackare...

Och grattis på bröllopsdagen iförskott, ifall jag missar i morgon! :)

2009-12-13 @ 18:09:25

Men så mycket trevligt du har gjort..så härligt Vänerlax..herrrreguuuud så gott



Du..jag känner mig oxå lite nöjd..har hämtat gran och slagit in julklappar.. :)

2009-12-13 @ 19:44:33
#4: soffie

Vilken mysig helg ni haft!!

å va ni har många minnen tillsammans

GRATTIS till eran brölloppsdag imorrn,

den Irländska puben är så mysig

så trevlig att bara gå in å ta en Ale där,

2009-12-13 @ 19:57:32
#5: Mumin

En riktig myshelg hör jag och GRATTIS i förskott. Kram

2009-12-13 @ 22:27:48
#6: Maud

GRATTIS i förskott på bröllopsdagen!!! helgen har vart bra ser jag;)...här har det bara vart jobb..men e ledig imorrn, så gött det ska bli;)kramkram

2009-12-13 @ 22:54:57
#7: Kersti

Å vad det låter som en skön helg. Min började bra med Yasuragi på Hasseludden (= varmabad, meditation och lugn) och sedan middag ute som vi dessutom blev bjudna på. men sedan har jag legat däckad. Känns som taggtråd i halsen och bomull i huvudet.Hoppas på att må lite bättre imorgon. Kram och ha en bra vecka.

2009-12-13 @ 23:13:56
#8: Anonym

åh vilken härlig helg. Grattis till era 24 år kramar tingeling

2009-12-14 @ 07:05:08
#9: Catrin

Då får man gratulera på bröllopsdagen!!!!!!! Ni får dela med er om receptet på hur man håller äktenskapet vid liv, hi hi! Här ligger vi i lä, färsk på fronten med bara sex månader som äkta makar skratt

Stora kramar ifrån oss!!

2009-12-14 @ 07:35:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: