*

2009-12-09
06:59:30

Onsdag 9 dec

Dagarna ramlar på, snart är det Jul!

Nu ska jag snart sätta på mig glasögonen
jag fasar lite grann.

Men nu har jag fått så mycket tröst att jag ska fixa det här!

Ja okey jag ska kämpa!!

Nu ska jag jobba..ha en fin dag!

Ja just det grattis alla som heter Anna (inklusive mig själv)

Nu har jag verkligen försökt idag med glasögonen

får såå ont i huvudet försökte läsa med dom..jättesvårt.

Jag är jäkligt tveksam!

Vi råkade hamna i en filminspelning när vi var i Thailand

Undrar om jag kom med på filmen hihi!!

 


Kommentarer:
#1: Eva

Åh, så du är tillbaka nu! Härligt! Förstår att du haft det underbart med sol och värme. Blir allt lite avundsjuk. Här har det bara regnat, i veckor! I går bytte jag till vinterdäck på bilen, men man börjar ju undra om det blir någon snö...

2009-12-09 @ 08:38:12
#2: my

Kämpa på du, hoppas du vänjer dig fort! Kram

2009-12-09 @ 10:50:14
#3: ingrid

ett par veckor säger de som haft problem, sen kan det varit ett litet fel var de satt "brytningen"... Försök korta stunder varje dag annars får du be dem göra om!! Lite som jag skrev det finns olika typer av själva glaset sen gör de olika "bredd" på området. För min del MÅSTE jag ha högsta och bredaste för att det ska funka men då funkar det från dag ett!

2009-12-09 @ 16:04:32
#4: Mumin

Jag började för längesen med proggresiva och hade exakt samma problem som du har. När jag skulle gå i trappor tex så var jag alldeles groggy. Jag sa never att jag tar på mig dem där glasögonen igen. Men så gick det ett tag och så provade jag nya glasögon igen med proggresiva och jag tror att fältet är ganska långt nere nu med mina glasögon. Jag kan inte vara utan dem nu...men skulle du inte kunna ha dem så gå tillbaka och be dem ändra glasen. Annars får du ju ha ett par som du använder när du ser "vanligt" och ett par när du läser och det är ganska jobbigt att ha det så. Hoppas det ordnar sig för dig! Kram ha ha ja du filmstjärna där:) Mumin

2009-12-09 @ 16:11:06
#5: Nilla

Grattis på namnsdagen, och hoppas att det gick bra med glasögonen. Nu ska jag fortsätta att gratta fler Annor...Kram

2009-12-09 @ 16:14:13

Nääääe...du ska inte vara tveksam...du lär dig...så är det bara..du kommer älska dina ögon sedan..



Ja men du kommer säkert med på ett hörn där i filmen..så kul..



Grattis Anna..:)från en annan Anna

2009-12-09 @ 18:29:23
#7: Znogge

Grattis på namnsdagen!



Kram

2009-12-09 @ 20:04:38
#8: marie

det verkar som om det inte är lätt med progressiva glasögon, jag vet flera som har problem.



grattis på anna dagen

2009-12-09 @ 20:21:37
#9: soffie

oj va spännande att hamna i en filminspelning fick ni reda på vad det va för film?

Men du varför blir du yr är det rätt styrka på dem?

ha en goo kväll

2009-12-09 @ 20:59:11
#10: Margaretha

Hehehe...skall bli spännande när "Ninnifilmen" har premiär....

Jobba på med glasögonen....trägen vinner !!!!

Kram på dig

Margaretha

2009-12-09 @ 21:03:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: