*

2009-12-05
11:02:04

Lördag 5 dec
Idag fyller min kära systerdotter år
GRATTIS TILL DIG!!

Inte blev det nån tacos igår
och ingen TV heller haha.
Sonen skulle bort så vi tar tacos idag istället.

Vi gjorde en pizza mums blev god.
Sen satt vi och lyssnade på musik till vi kom på
att ett besök på puben vore kul.
Sagt&gjort..vi hade väldigt trevligt.

Väl hemma väntade sängen välkomnande.
Somnade så skönt så skönt.
Men nacken har gjort sig påmind i natt igen
bidde inte riktigt bra den här gången hos kiropraktorn.

Får bli massage i eftermiddag
men först ska vi rensa i garderober.
Passar bra en regnig grå lördag som den här.

Hoppas ni får en fin lördag
kram kram


Solbrännan börjar blekna men minnena har vi kvar!

Kommentarer:
#1: Znogge

På minnena lever man länge!



Kram och fin lördag!

2009-12-05 @ 11:28:20

Aha men du pizza a la Ninni eller Anders kanske är ju nog så gott..



Men Ninni så fin du är..i vit klänning och med den brännan som choklad...mmmm du gör mig glad..



Ja men städa du så sitter jag här o glittrar..:)

2009-12-05 @ 11:32:42
#3: Fia

Jag kan tänka mig att ni har massor av härliga minnen att plocka fram lång tid framöver. Du ser så glad och fin ut på bilden. Den får du väl skriva ut i pappersform och sätta upp på något lämpligt ställe så att du alltid kan tänka på er härliga semester om det är grått och trist någon dag.

2009-12-05 @ 12:33:58
#4: Mumin

Ja du garderober är ett gissel, men det måste göras ibland. Känns gött efteråt.....hoppas din nacke blir bättre och vilket jättefint kort på dig...å så brun:) Kram ha det bra! Mumin

2009-12-05 @ 12:43:22
#5: ingrid

Du kan ju inte gå runt som en pepparkaka hela tiden begriper du väl!! ;-D

2009-12-05 @ 13:49:57

Jag har bakat så det luktar smaskens i hela huset.... Känns som en bra lördag hittills ;o)

Senare är vi bjudna på middag till vänner....kan bara bli perfekt det också....

Hoppas att din lördag är lika lyckad...fniss...

Kram på dig

Margaretha

2009-12-05 @ 14:13:24
#7: Gunvor

Härlig bild du! Stackare som har ont i nacken.

Va duktigt med garderobsstädning. Du kan väl komma hit och rensa i mina också. Jag är så fruktansvärt dålig på sånt.

Hoppas dagen varit bra. Min har varit skaplig. Håller på och byter nån gardin fortfarande. Det blir inte mycket gjort när man har småbarn i huset. Men såå roligt.En underbar liten unge är hon!

Ha en trevlig kväll. Kram!

2009-12-05 @ 15:42:17
#8: Lena

Jag föredrar faktiskt hellre hemmagjord pizza än tacos.

Hoppas du blir bättre i nacken. Det brukar vara svårt att sova när man har ont i sin nacke. Jag har två kuddar i sängen som jag varierar med på natten. Men det hjälper inte alltid.

//Lena

2009-12-05 @ 18:04:09

åå vilken bild,

mmm minnen kan man leva på hur länge som helst,

Grattis till henne å ha en mysig lördag

2009-12-05 @ 19:31:55
#10: Ulla

Tacos är sååå gott. Vi åt det igår till reprisen av "På spåret" Hoppas nacken är bättre

2009-12-06 @ 07:21:31
#11: diradiros fans

HEJ VI ÄR NÅGRA FANS SOM VILL ATT DU HJÄLPER OSS ATT RÄDDA VÄRLDENS BÄSTA BLOGG! GENOM ATT RÄDDA DEN KAN DU OCKSÅ VINNA EN LÄNKNING :) ALLTID BRA! det enda du behöver göra är att besöka länken och kommentera en fråga du vill ställa henne: http://diradiro.blogg.se/2009/december/bop-bop-baby-sista-inlagget-nagonsin-maybe.html



DU får ha det bra annars :) & är du lat och inte orkar med, lycka till med bloggande, en dag kanske du blir lika stor som DIRADIRO



http://diradiro.blogg.se/2009/december/bop-bop-baby-sista-inlagget-nagonsin-maybe.html

2009-12-06 @ 20:03:55
#12: Junitjej

Lev på minnena!!

2009-12-08 @ 06:13:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: