*

2009-12-01
07:36:20

ja då var det dax!!
Att börja jobba alltså..känns mysko!

Men det ska bli kul naturligtvis.

Igår var jag och mätte mitt blodtryck..det var bra nu, jippi!
Där ser man vad vila kan göra för blodtrycket.
Fick även den vanliga influensasprutan
den gjorde lite mer ont..det sprängde när hon sprutade
in vätskan..men ont efteråt har jag inte haft!

Var en sväng till stan också, köpte upp det sista
på presentkortet från guldfynd.
Nu är mitt armband fullt...så fint så.

Köpte ett Pandoraplagiat i Thailand
riktigt snyggt..det roliga var att asken
som jag fick det i var ljusblå och det stod
Tiffany&co på den..haha.

Men det går inte att sätta dit fler berlocker
men det var ganska många så det gör inget!

Var även och beställde nya glasögon igår
skulle gjort det i Thailand men det fanns ingen optiker
i Pranburi så det blev inte av..visst kunde vi åkt till Hua Hin
men vi hade ingen lust med det.."storstäder" är inget för oss.

Nu känns det pirrigt blev bågen bra..hua.
Men den var snygg och hon som hjälpte mig tyckte den passade jättebra.
Sen blir det progressiva måtte jag fixa det.

Ha nu en fin dag, ska jag ha
får se om jag orkar en bloggrunda ikväll
jag kanske är som en trasa..hihi


Kommentarer:
#1: Helena

Ja nu var det ett tag sen du var på jobbet.

Du är helt säkert efterlängtad.

Så skönt att blodtrycket ligger bra.

Jag har börjat medicinera nu så efter jul är det väl dax att testa det och se om det gått ner.

Ha en fin dag vännen!

Kram

2009-12-01 @ 08:39:20
#2: Mumin

Ha det så bra på jobbet! Va bra att blodtrycket är okej! Vilken härlig bild på dig...det riktigt strålar om dig. Kram på dig vännen! Mumin

2009-12-01 @ 08:49:57
#3: Nilla

Det går säker bra på jobbet. Men det är nog ovant, och trött kommer du nog vara i kväll. Skönt att blodtrycket är ok. Visst är det bra med vila. Man skulle ha mer ledigt :o) Såååå brun du är!!!!

Kram

2009-12-01 @ 12:00:02
#4: ciara

Ja,det där med glasögon är ingen lätt sak...

Nu ska det ju vara som ett smycke som ska passa in i helheten oxå..

Ha en bra dag/Ciara

2009-12-01 @ 14:45:41
#5: mo

Skönt att trycket var bra...vet hur det är, fick börja medicinera för mitt blodtryck när jag var 27 år...lite trist men jag mår ju bra nu i alla fall..Spännande med nya glasögon, ha en fin dag

2009-12-01 @ 15:05:09
#6: Anonym

Vílket otroligt fint kort på dig och ha en bra dag

ska ladda ner det fotoprogram till min lilla dator

kram tingeling

2009-12-01 @ 15:32:08

Hej du snygga!



Ha en bra tisdagkväll :)

Kramkram/Sara

2009-12-01 @ 15:57:35

En sån glad och brun pepparkaka jag ser....mmmm....Tänk vad solbränna ser friskt och fint ut....

Så skönt att trycket gått ner....klart att det e nyttigt med semester ;o)

Kram på dig

Margaretha

2009-12-01 @ 16:25:51
#9: soffie

guuu va härlig färg du har så strålande glad å goo du är på bilden,

va härligt att ditt blodtrycka va bra,

kramen

2009-12-01 @ 18:50:26
#10: ingrid

Köper man bara "bra" progressiva glas tycker jag det brukar gå bra vänja sig. Men vet de som köpt "lite billigare" glas haft mer problem. Jag bytte förra året -svindyrt :-S

2009-12-01 @ 19:10:17
#11: Bjorne

Blodtrycket är nog stressrelaterat så inte fel med en semester ibland,ska valedig 11 dar vid jul så kanske mitt oxå går ner,fin bild på dig och som vanligt du vet,kul med glada bilder,kram och ha så bra på jobbet.

2009-12-01 @ 19:38:43

Men Ninni då..jag blir ju alltid så lycklig när jag ser dig...du är så go du..så glad så brun så fin...



Mmmm jag tycker verkligen om dig ...va...det visste du inte..



Mmmm armband av det slaget är nice..supernice..

2009-12-01 @ 19:55:05
#13: Lena

Det var ju skönt att blodtrycket var bra. Vila gör en gott.

//Lena

2009-12-01 @ 20:55:12
#14: Junitjej

Sprutan har jag ännu inte tagit. Få se när det kan bli av.

Fin bild på dig! Jag blir glad av den.

2009-12-02 @ 05:56:52
#15: Jenny

Det är bara glöggen som fattas här!

PEPPARKAKAN ser jag!

Jisses amalia va brun å grann du är....jag..avis???

-Tsss....liljevita jag??



Skönt att trycket gick ner av sej själv.

"Mitt" får en dos med piller dagligen för att hålla sej i schack!



Kram på´re!

Jenny

2009-12-02 @ 21:37:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: