*

2009-12-19
10:04:13

Frostig lördag!
Ute har Farbror Frost verkligen varit framme!
Hade solen varit framme hade det verkligen varit vackert
men dessvärre är det genomgrått.
Det kanske blir snö..kollade ingen väderrapport igår.

Jag tittade på På Spåret
och sen en ganska tôntig,
men smårolig film på ettan.

Sen blev det sängen och läsa en stund.
Sov faktiskt hela natten utan att vakna...wow.

Jaha vad ska man hitta på idag måntro
städa lite ska jag göra det vet jag.
Men jag är som sagt förkyld jag gör väl det jag orkar.

Skulle behöva byta klänningen
men det spar jag nog till i morgon eller måndag.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan Julledigt..gôtt.

Men jag och mina kolleger jobbar nog nån dag i mellandagarna!


Nu har jag Magnus Carlssons julskiva på..mysigt!
ha en fin dag....kramen


Kommentarer:
#1: Lajsan

Men Ninni, här lyser solen över vinterlandskapet - det är såååå vackert! Himlen ser klarblå ut här, hoppas det sprider sig ända till Karlstad!! Kram på dig och krya på dig!

2009-12-19 @ 10:13:12

Så trist att du inte har vår blå himmel :o(

Jag kan skicka lite solsken till dig ;o)

Sitter här och myser en stund innan vi skall attackera affärerna...hehe...

Kram på dig Ninni

Margaretha

2009-12-19 @ 10:26:37
#3: Znogge

Här snöar det igen och är så där lagom kallt. Hoppas det ligger kvar över julafton!



Kram

2009-12-19 @ 10:33:31
#4: soffie

ha en mysig å vintrig lördag,

kram

2009-12-19 @ 10:51:23

Mmmm du nu är det härligt..snart får vi ledigt..hela åtta dagar har jag ..så gott..mmmm Magnus han kan sjunga..klem på sig lilla nydeliga Ninni..

2009-12-19 @ 13:54:34
#6: Mumin

Hoppas du har en härlig dag vad du än företar dig:) Kram Mumin Ps Nä lilla Stolla ratar den fina rosetten jag har gjort ha ha

2009-12-19 @ 14:20:35
#7: ingrid

Hos mig har vi (hade) sol idag, härligt!! Tomten fick närmast vårkänslor...

2009-12-19 @ 15:56:47
#8: Ingmarie

Allt gott till dig o de dina i julhelgen...tror du tomten kommer?Klart han gör bara du kommer ihåg gröten!



Kramen från alla oss i Västanbäck

2009-12-19 @ 16:15:00
#9: Sickan

Ja,nu är det nära.......några ynka dagar.



Ha det bra!

kram

2009-12-19 @ 18:42:31
#10: malin

tänkte titta förbi jobbet på måndag fm. ses då. trevlig helg! kram

2009-12-19 @ 23:39:38
#11: Kersti

Snöat har det gjort av och till här hela dagen så ute är det riktig julstämning. Vi smet från allt och gick på teater på kvällen såg Måsen. Det var en bra föreställning på stadsteatern. Imorgon måste vi nog sätta igång med julstöket.

2009-12-20 @ 00:30:37
#12: Ragnvi

Morning! Så trist att bli sjuk precis före jul! Hoppas du kryar på dig snabbt! Min dotter med pojkvän har åkt på magsjuka...dom vill jag inte träffa innan jul!

Kloklippningen gick jättebra igår!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-20 @ 06:51:47
#13: Ulla

Magnus Carlssonsskiva? Vilken av dem? Han har väl gjort tre julskivor En ny jul, Spår i snön och åters Änglarnas tid. Jag gillar den första allra bäst

Ha en skön söndag!

2009-12-20 @ 08:18:52
#14: IKA

Hej vännen,



Önskar dig en trevlig fjärde advent och hoppas allt är bra med dig och de dina.



Här är det äntligen snö på marken men inte i den vanliga mängden, tiderna är verkligen inte desamma som de varit vad gäller vintern här uppe.. Nå man får vara glad att marken är vit i alla fall hehe Några höga pulkbackar blir det i alla fall inte än.



Kram!

2009-12-20 @ 09:26:51
#15: soffie

hoppas du mår bättre från förkylningen idag,

kram

2009-12-20 @ 09:45:15
#16: Eva

Sv: Nej, jag bor fortfarande kvar i lägenheten som jag hyrt i andra hand sedan i somras. Men jag letar för fullt efter en ny bostadsrätt. Just nu finns dessvärre inga annonser ute, så det får väl vänta tills efter jul och nyårshelger.

Jag har inte visat upp mina rivmärken för läkare, de skulle ju aldrig tro mig om jag sa att de kommer från ingenstans. Menar du att det skulle vara någon form av eksem eller så :-) ? Jag har nämligen fått den frågan förut. Men om du kikar ordentligt på bilderna så ser du att de är knivskarpa. Så ser inte rivmärken ut om man råkar riva sig själv heller. Har dessutom själv läst basmedicin, så det finns inga medicinska förklaringar. Det handlar tyvärr om något paranormalt. Annars skulle jag inte blogga om det här.

Krya på dig med förkylningen!

Kram,

Eva

2009-12-20 @ 10:24:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: