*

2009-12-22
08:22:27

Dan före dan före dopparedan!
Nu är ordningen återställd Anders är hemma
så himla skönt!

Igår var vi och handlade julmaten och Anders köpte Julklappar!
Väl hemma lagade vi en god middag
satt och myste med en massa ljus tända.

Tittade på Anka..sen stängde vi av TV,n!

Nu ska jag bara jobba idag sen är vi lediga
flera dagar...Anders fler än mig!

Idag blir det inläggningar av sill
igår gravade A laxen!

Skinkan kokar vi i morgon kväll.

Ha en fin dag..kramen



Förresten glasögonen var bra!
jag var såå duktig och gick med dom
hela tiden när vi var i affären.
Lite snurrigt blir det när jag kommer ner i läsrutan
men dom här kommer jag med all säkerhet att bli vän med fortare!

Kommentarer:
#1: IKA

Vad skönt att Anders är hemma!

Nu är det nära till Dopparedagen! Nedräkningen pågår för fullt av grabbarna.



Ha det så gott och jag önskar ER en riktigt GOD JUL



ps) Anka gillar jag INTE

2009-12-22 @ 11:08:07
#2: Ulla

Hej hej! Grattis till den stundande ledigheten. Jag har min första lediga idag och det känns sååå skönt. Mannen och jag var tidigt ute och fixade det sista inför jul. Jag kan säga att när vi åkte ifrån shoppingcentret vid 12-tiden så var det p-huset vi parkerat i nästan fullt...bara 11 platser kvar. Helt galet! Ha en skön dag!

2009-12-22 @ 13:06:22
#3: Mumin

Det verkar ju vara ordning på torpet här med! Och glasögonen är ju bra dem med......och i morgon har du julledigt....kan det bli bättre? Kram vännen

2009-12-22 @ 14:22:39
#4: my

Ha en go juledighet nu! God jul och massa kramar

2009-12-22 @ 14:26:54
#5: ingrid

Det låter bra att du o dina nya glas trivs med varann!! Här är jag nu julledig, fast blev inte riktigt som jag tänkt... alltid är det nåt..-men kunde varit värre. En stor God Jul kram!!

2009-12-22 @ 16:19:32
#6: Anonym

Härligt Anders är hemma igen..då blir Ninni glad..mmm så är det..aha ja men du nu kan du kanske se lite bättre då..nice..kram på sig lilla goa Ninni...jag blir ju lite ledsen i hjärtat när du inte är glad..men nu är allt fridens igen..:)

2009-12-22 @ 16:31:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: