*

2009-04-01
06:41:32

Onsdag morgon!
Ja då sitter man på jobbet, smygbloggar gör jag inte för jag har inte börjat än. Var här jättetidigt så borden är dukade redan.

Men i morse höll jag knappt på att ta mig ur sängen...så trött så trött. Men det var bara att bita ihop och gilla läget.

Jag kom fram till läkaren till slut igår, min egen var dessvärre inte där så jag fick en annan, hon var ju inte så värst munter men jag fick ju hjälp.

Nu är det droppar var tredje timme som gäller och salva innan jag lägger mig. Det  är bara så trist att se ut så här...men guuud vad har du gjort med ögat hör jag hela tiden..suck! Tur man inte ska iväg på nån tjusig fest.

Ikväll ska jag och mina kolleger till Forshaga, men jag får se hur jag gör jag klarar knappt av att köra bil. Vi är med i ett EU-projekt för att så småningom söka pengar till fortbildning. Idag borde jag väl egentligen lurat ihop nåt, men jag kommer inte på nåt bra.

Ha en bra dag....kram ♥            I               


Kommentarer:
#1: Kattis

Godmorgon!

Oj, vad tidigt du var på jobbet.

Jag får alltid åka in till stan, till ögonsjukhuset för det är ingen annan som kan kolla om det är irit. Det kollar dom med en speciell apparat. Dom måste bl a kolla trycket på ögat och sen kollar dom igenom hela ögat med denna manick. Ser ut som en appartat hos optikern.

Men ring mig gärna idag så kan jag berätta mer....

KRAM

2009-04-01 @ 07:04:10
#2: Maria

God morgon !



Ha en fin dag !

Kram kram

2009-04-01 @ 07:19:46
#3: Anonym

Borde man inte vara piggare nu när tiden ställts om? Själv är jag såå trött.. Så idag kan man lura mig hur enkelt som helst.

2009-04-01 @ 09:25:20
#4: maud

hej, usch...lider med dig vet hur jobbigt det är med ögonen, har själv dessa problem emellanåt (men visst det finns det som e värre)...ha en härlig dag..jag e ledig så jag ska njuta av solen idag! kramkram

2009-04-01 @ 10:04:57
#5: Bim HD

Hm, orkade inte klura ihop något aprilskämt, nä... Fick istället meddela att det INTE är ett aprilskämt, fast man önskar det vore...

Må så grankott...

2009-04-01 @ 10:15:30
#6: My

Hoppas du får njuta lite av solen idag oxå. kram

2009-04-01 @ 11:16:00
#7: Kattis

Hihi, ja, du ringer om du vill och hinner.

Hoppas ögat redan nu mår bättre för det bör det göra direkt efter medicinen.

Ha en skön dag i solen.

KRAM

2009-04-01 @ 15:05:11
#8: Kattis

Åh, Kajsa är hemma hos sig. Jag plockar upp henne imorgon igen. Hihi.

Skönt att värken blivit bättre. Jag är fortfarande röd men inte nämnvärt vad jag var i söndags.

Ha en bra kväll nu.

KRAM

2009-04-01 @ 15:36:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: