*

2008-09-14
10:30:28

Söndag 14 sep..

Jaha har jag nåt att skriva om idag då??

Tänk solen tittade fram igår eftermiddag men va kallt det är
är inte det lite väl tidigt?

Jag trodde vi skulle få en härligt ljummen höst som
kompensation för att det inte direkt blev nån sommar..jaja
jag hade väl fel då!

Datorn är lite snällare idag förmodligen var det ComHem som strulade
och det är ju inte första gången.

Skulle svara på ett mejl igår kväll..och jisses va segt det var.

Undrar vad vi ska hitta på idag måntro.
Skulle behöva iväg och hitta några enkla topar att ha på jobbet.

Får se om jag får lust!!

Är inne i en period just nu där jag tycker att det är lite trist allting
Höstdeppig är jag nog.

Men nästa helg har vi bjudit hem goda vänner på middag
det ska bli kul jag känner att jag inte har varit speciellt social på sistone.

Ha nu en skön dag allihop ♥



Ja det här roade vi oss med förra året vid den här tiden.
La in golv i lägenheten.
Då hade vi ännu inte flyttat in här då slet vi på två ställen.
Packade, slängde grejer, renoverade lägenhet, sålde hus.

Ja det var en hektisk tid, men kul!



Kommentarer:
#1: Znogge

Jag hade också hoppas på en fin höst med härliga brittsommardaggar men just nu är det väldigt kallt här. Inte helt vad jag hade i åtanke men...

Ha en bra söndag!

Kram!

2008-09-14 @ 10:35:57
#2: Anki

Hej Ninni! Just för tillfället har vi solsken och ca 9 grader. Det verkar som om kylan behövdes för att vi skulle få färre mygg. Nu törs man nog gå ut i alla fall. Visst är det lätt att bli höstdeppig. Jag har, efter mycket om och men, lyckats få ledigt, så jag ska åka till Cypern om en vecka.

2008-09-14 @ 10:39:51
#3: Anna

What.... höstdeppig...no way...tänk vad härligt med en hel dag att förbruka...jag är säker på att den blir hur härlig som helst...ta en promenad...det ska jag göra nu...galet snabb o energigivande..

2008-09-14 @ 10:50:32

Stackars dig....jag skulle önska att du sprang in i en stor matta med trattisar...då hade höstdeppen flugit all världens väg.......

Det är så konstigt ... i år finns det svamp där det aldrig funnits någon innan...

Jag hoppas verkligen att du hittar dom små goda brunisarna....

Kram

Margaretha

2008-09-14 @ 11:16:42
#5: Bim H-D

Hm, gubben hann klippa gräset här igår!!! puh...

Idag verkar det som han försöker plocka lingon... dock ringde han nyss och meddelade att han mötte en polare på skogen - och kommer inte hem på ett tag. Blir med honom och deras vovve ut på tur. Hans egen fick inte bli med till skogs idag. Stackars Jiellat... Men, plocka bär med henne var ingen höjdare meddelade han - försökt plocka svamp med henne med - ehhh... rätt besvärligt förtäljer historien...

Må så grankott... och själv vill jag inget - inget är kul!!! deppigt över lag kanske?

2008-09-14 @ 11:20:59
#6: Kattis

Men vad skönt att inte ha nåt inbokat.

Det trivs jag bästmed. Men det är jättekul att ha roliga saker inbokade, som besök t ex.

Ha det gott, nu ska jag sparka igång barnen.

Kram

2008-09-14 @ 11:41:47
#7: kicki

Fullmånen den ställer till massor, åtminstone för mej, jag sover dåligt, blir orolig och är frusen konstant...fy och blä..

Ta på dej stövlarna och gå ut i skogen, där finns massor av trattisar som vill bli plockade av dej, gör sen min goda soppa som du kan finna recept på nu i min blogg...lycka till och jag lovar att dagen känns skönare efter skogspromenaden....sen har du ju lite att göra efter den också, rensa svamp...haha

kramen på dej min vän

2008-09-14 @ 11:57:56
#8: Nina

Det var ju snack om att hösten skulle bli så lång och varm och solig. Men det var nog bara snack. Grått och kyligt, är mer sanning.



Trevlig söndag!

2008-09-14 @ 13:18:38
#9: Helena

Ibland skulle jag också vilja bo i lägenhet men jag inser att om vi ska ha vovvar så är det skönt att ha en liten tomt.

Om man bara mår bra så är det skönt att vara ute och greja tycker jag men tyvärr så är det ju sällan så för mig.

Nu känns det skönt att ha fått undan det mesta ute....ska bara plantera lite ljung några krukor så att det blir lite fint.=)

Ha en mysig dag vad du än hittat på!

Kram

2008-09-14 @ 13:33:22
#10: My

Blivit nån shopping? jag jobbar, inte kul alls..

Och jag skulle oxå vilja ha den där vackra soliga klara hösten , känner att det behövs efter sommaren..

2008-09-14 @ 14:31:11
#11: Monica

Lite kyligt var det i går, men då vi kom i lä på Skutberget var det superhärligt. I dag väntar vi nog förgäves på solen suck

2008-09-14 @ 15:20:02
#12: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök! Tack :)

2008-09-14 @ 15:28:57

Hej! Skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php#/grid/1/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli superglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-14 @ 15:29:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: