*

2008-09-30
13:52:30

Hej alla glada (och ledsna, fast det hoppas jag ingen är)
Haver sussat gott i natt, tänk idag kan jag faktiskt sitta.

Funderade på en liten promenad, men det ösregnar ju..suck!

Men jag måste ha hem mjölk iallafall.

Fast jag sussat gott skulle jag gärna kunna ta en liten tupplur just nu
men i morn ringer klockan tidigt och sover jag en massa på
dan så sover jag inte i natt.

Ja jag hade tänkt mig jobba i morrn är så pass bra nu så
det ska säkert funka, och så har mina stackars kolleger fått
jobba utan vikarie!

Det är ju skitsvårt att få tag på nån..suck!

Och då får man ännu mer dåligt samvete om man är hemma!

Nä lite vila får det allt bli...fast bara lite...





Kommentarer:
#1: monica

oj vilken häftig bakgrund du hittat ! Va skönt attdu kan sitta nu kram

2008-09-30 @ 14:07:20
#2: Anna

Härligt Ninni att du är på G igen...m mmm det är svårt man har dåligt samvete hur man än gör...går man o jobbar sjuk så är inte det bra o är man hemma så känns det heller inte bra...men jag tror man ska lyssna på sin kropp o ta det lugnt när det behövs..kram kram på dig från Anna

2008-09-30 @ 14:47:26
#3: Helena

Ja det är helt din förtjänst att vi hittat varandra.=)

Annica är lika mysig i verkligheten som hon är på bloggen.....en toppentjej.

Vi har haft några mycket trevliga timmar.

Synd att du bor så långt bort vännen.....ni kanske skulle ta och flytta uppöver.

Krya på dig nu och försök att ta det lugnt!

Kram

2008-09-30 @ 15:25:42
#4: marie

regnar ja,höstväder ute nu.

ja det är tur att man får klaga av sej på bloggen, för att prata av sej med sin man går ju inte, man får liksom inte de rätta svaren maan vill höra ;)



hoppas att dina krämpor är bättre.



ha dä bra

2008-09-30 @ 15:33:52
#5: Nalle

Va roligt att du blivit bättre.

Kom inte in här igår. Gick icke.

Bara läsa alltså, inte kommentera.

Ha en fin kväll

Kram Nalle

2008-09-30 @ 16:19:33
#6: monica

Mohahaha va tokigt jag skriver , näääää dom är inte gravida om du hadde läst artikel så hadde du forstått vad jag menade fniss, domär dagmammor ;)



Tänk va tokigt det blir när jag skriver ibland hahahahaha

2008-09-30 @ 16:51:27
#7: Lissen

Vad skönt att du är på gång igen. Men det måste vara stressande om det inte sätts in vikarie. Men så är det över hela landet, tyvärr!

Sov så gott inatt!!!!

2008-09-30 @ 17:12:21
#8: Monica

Gôtt att du känner dej bättre. Ja fy fasen vilket trist väder det är i dag - grått & regnigt. Men nu har vi bokat resa så jag drömmer mig bort ler

2008-09-30 @ 17:13:33
#9: Annica

Vad fint du gjort i bloggen!

Vi får ta en fiakdate över nätet nästa gång vi träffas. Och då får jag skicka ner ett gäng kakor till dig.

Det var hur trevligt som helst! Och jag tror inte att det dröjer så länge tills nästa gång vi träffas igen.

Krya på dig nu så du klarar av att jobba i morgon. Att det ska vara så svårt att få tag på en vikareie?!?! Det är helt sjukt!

KRAM!!!!!!

2008-09-30 @ 18:43:51
#10: Ninna

Skönt för dig att känna dig mer rörlig.

2008-09-30 @ 19:45:47
#11: Znogge

Ja, det där samvetet slår alltid till när man vet hur det är på vikariefronten... Jag tror det är typiskt just inom brnomsorg och skola för man vet att ens frånvaro drabbar kollegorna i form av merarbete. Fast hos oss är det aldrig någon som säger något men ändå har jag svårt att bli hemma!



Hoppas du är tillräckligt bra för att jobba så det inte kommer surt tillbaka!



Kram!

2008-09-30 @ 19:57:45
#12: Annica

Tack gulliga du!

Ja hon var jättemysig!

Färdtjänsten gick förvånansvärt bra att åka. Inga förseningar och bara trevliga chaufförer. Tror de tycker att det är lite kul med någon som inte är gammal och jättesjuk. Han jag åkte hem med var överlycklig. Han kunde prata hocey med mig! ;-)

Nu står det 2-1.... Men jag tror ändå att vi vinner. Hi hi hi!

KRAM!

2008-09-30 @ 20:25:59
#13: soffie

skönt att du känner dej piggare nu.

ja guuu vilket trist väder det är nu igen.

Å va fint du gjort på bloggen.

ha en gonatt

2008-09-30 @ 20:29:45
#14: Mumin

Va skönt att du är bättre. Att ha ont är inte roligt alls,å kroppen säger ju ifrån som sagt. Ha en god natt! Kram Mumin

2008-09-30 @ 21:19:57
#15: Mumin

Förresten vilka fina bubblor som gnistrar hos dig:)

2008-09-30 @ 21:20:46
#16: Fia

Vad skönt att du mår lite bättre igen. Det är hemskt att det har blivit så svårt att få vikarie, så många jobbar fast de är sjuka för att de blir så stressade för att jobbarkompisarna får för mycket att göra.

2008-09-30 @ 21:39:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: