*

2008-09-03
07:01:15

Åhh Grrrrr
Vilken jävla pissig morgon...regnet öser ner det betyder ingen grillutflykt med jobbet...

Sen har jag en jävla fuldag idag...håret borde jag ha tonat igår kväll (orkade inte) det går inte att få nån ordning på alla kläder känns fel osv osv.

Jag har inte gått ner ett enda jävla gram sen jag började kämpa....morr morr. Ja det är väl bara att fortsätta kämpa, proppen lossnar kanske så småningom.

Nää nu är jag iallafall SUR...nu ska jag åka på jobbet och se till att jag är på bättre humör.

Kommentarer:
#1: Mumin

Här var det jävla skit märker jag. Allt är fel Ninnivän denna morgon, men du ska se att det bättrar sig efterhand som dagen går......vågen.....ja du den går nog fel:) Kram ha en go dag! Mumin

2008-09-03 @ 07:24:10
#2: Alex

Usch, inget kul med en sådan morgon!

styrkekram

2008-09-03 @ 07:39:30
#3: Bim H-D

Välkommen i klubben!!!

Här är det ungefär på samma sätt idag. Regnet öser ner och man ÄR sen, redan, och hamnar då bakom skolbussen... Enda bussar som går - och ej får köras om. Går inte göra i busvädret heller så, bläää...

Världens huvudvärk, så man borde nog ligga nerbäddad hemma - stirra på en skärm hela dagen kommer INTE bli kul - eller stirra på flera kanske man behöver säga?

Servrar som sagt adjö på morgonen, och man måste börjar med att jag någon som kan få dem att fungera så folk kan logga in!!! Kul göra direkt - speciellt när den som har jouren, sitter på tåget, ehhh...

Må så grankott... ngn som vill HEM!!! sova, sova, sova...

2008-09-03 @ 08:35:33
#4: Nettan

Ingen bra början på dagen med andra ord.

Det känns väl ungefär likadant här :

När det gäller håret är väl jag inne på samma bana. Ska idag köpa hårfärg och Michis ska sätta in min hårförlängning jag fick med posten igår.

När det gäller vikten så sätter jag igång på måndag så då jäklar.



Hoppas du får en bra dag i alla fall.



kram



2008-09-03 @ 08:53:09
#5: Anonym

När du träffar barnen på jobbet finns nog möjlighet för dig att bli lite piggare. Det är inte skönt med en sådan start på dagen, som du haft. Sämre kan det nog inte bli utan bara bättre. (Lite för hurtigt skrivet kanske...)Din känsla kan ingen ta ifrån dig. Jag hoppas att din dag undan för undan blir bättre. Första steget vore väl att regnet upphör. Jag fasar för november - den månaden brukar vara jobbig för mig./persiljeland.

2008-09-03 @ 09:36:42
#6: lena

Det där med vikten är så marigt!! Synd att det inte blir grillat, kram lena.

2008-09-03 @ 11:50:10

Huvva...sådana mornar är bara pest!

"Bad hairday" och kläder som bara krymper är piss!!!

Kram i alla fall...Jenny

2008-09-03 @ 13:07:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: