*

2008-10-04
10:15:17

Vilket drag!
Vi ses utanför Löfbergs Arena mina snygga kolleger och så jag!
Vi är uppklädda och förväntasfulla!

Så får vi komma in får vårt bord som är perfekt placerat
vi behöver inte lyfta rumpan en sekund om vi inte vill
jo mat ska vi ha förstås.

Det bjuds på Italiensk buffé, så gott.
Nersköljt med rödvin,mums.

Lagom till kaffet drar showen igång
en del var med från förra showen en del var nytt.

Men jäkligt bra var det arenan gungar
alla sjunger med, var enda låt sitter
iallafall hos mig, jag gillar det här paret skarpt.

I NWT kan  vi idag läsa:
"De spexar utmanande och flirtar både med varandra
och publiken. Men när det kommer till
sången blir showen skrikig och irriterande gnällig"

Ja det får stå för recensenten, jag hålller INTE med!

Jag njöt av varenda sekund vi hade roligt
och det är inte var dag man får gå på nåt sånt här!!



Och så lite bilder från igår...ja inte showen då..hihi



Höstigt höstigt.



Ha en skön lördag....här är det grått idag och väldigt blåsigt
rejält med vita gäss på Vänern.









Kommentarer:
#1: lLenal

Var oxå på Läkerol Arena på en show för 2veckor sen och det är så härligt.Fina höst bilder du bjuder på.

Må så gott, kram lena.

2008-10-04 @ 10:31:31
#2: Annica

Snorbubblan mår ganska ok! ;-)

Det är paus i både blåsandet och regnandet idag.

Nästan så att man kan skymta solen mellan molnen.

Vad kul att ni hade en toppenkväll!

Hoppas att du får en skön söndag!

KRAM!

2008-10-04 @ 10:35:29
#3: Monica

Huvudsaken är att ni är nöjda med kvällen. Tidningarna håller sällan med. Nej, det är inte ofta man kommer iväg på sådana saker. Jag bara planerar för det men sen blir det aldrig av.



Trevlig höstig helg på dej

2008-10-04 @ 10:40:34
#4: Annica

Ha ha ha!

Ja jag är lite före min tid. Får jag skylla på feber? ;-)

KRAM!!!

2008-10-04 @ 10:52:53
#5: lLenal

hehe!

Jag mena att jag var på en show här i Gävle hehe:)

Kramis,lena.

2008-10-04 @ 10:54:28

Jaaaa!

Kom hit och läs en saga för mej!!

Och så illa tror jag inte du sjunger....du har ju övat med Lena & Orup i går!!!



Recensenterna brukar jämt ha något att gnälla över.

Är helt övertygad om att dom två var en given succe´!

Hoppas dagen din blir bra...((-:

Kramen, Jenny

2008-10-04 @ 11:07:40
#7: Anna

Härligt Ninni...så trevligt o kul...ja du vet skribenterna...ska alltid tycka tvärtom...m mmm nu är det höst du..men det är rätt gott det med..

2008-10-04 @ 11:46:18

Inget gör en på så gott humör som att få sjunga lite!

Härligt med folk som bjuder på sej och "tar ton"...



Nynna på du kära Ninni...Hihi!

Nu MÅSTE jag göra nåt annat än att sitta här....

...men eftersom det är städning som väntar så draaaar man gärna ut på själva "lyftandet ur stolen"!

Kjamiz, Jenny

2008-10-04 @ 11:50:08
#9: Mikaela

vad roligt, låter jättelyckat!

2008-10-04 @ 11:57:29
#10: monica

maqn ska inte lyssna på tidningarna säkert var det nån som inte gillar dom kan ju vara så inte konstig 'domger dårlig kritik!

Huvudsaken är att ni hadde kul ;) jag skulle gärna se dom som sagt vet ej varför jag inte har gått grrrrr

2008-10-04 @ 12:06:01
#11: Ninna

Live-uppträdande är mycket mer än att se på tv eller lyssna på cd. Ni både åt gott och fick ett proffsigt uppträdande, ser jag.



När du beskriver vågorna på Vänern får jag lust att vandra där längs stranden, varmt klädd. Härligt.

2008-10-04 @ 12:24:53
#12: Znogge

Det är bättre att lita på sitt eget omdöme för recinsioner verkar aldrig stämma med "vanligt folks" tyckande! Trevligt att det blev en härlig kväll.

Kram!

2008-10-04 @ 12:57:33
#13: Maria

Hej Ninni!

Jag var också och såg Lena och Orup i går i Karlstad och tyckte att det var super :)

Hälsningar Maria

2008-10-04 @ 13:33:05
#14: soffie

Låter som ni fick en hellyckad kväll,tycker oftast att de som skriver recensioner drar ner betyget mot hur man själv upplever det.

Trist!!

ååå så vackra höstbilder:O)

2008-10-04 @ 16:07:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: