*

2008-11-26
06:56:32

Smyg smyg
Nu sitter jag på jobbet och smygbloggar, men jag har faktiskt inte börjat ännu....tio minuter kvar hihi!
 Idag vaknade jag tjugo över fem..åhh va härligt jag får sova en timme till tänkte jag...nää det var ju bara tio minuter, suck!
Trött var jag..men det gick bra att gå upp och idag slutar jag två..jippi!

Ska nog åka och kolla om det finns nån härligt röd färg som jag kan lägga som slingor, sen ska jag nog prova min nya Yogadvd (kanske haha)

Men jag får väl passa på när jag är ensam hemma så ingen ser mig. Minns så väl när min mamma skulla "gympa" i vardagsrummet, min syster skämdes förskräckligt så hon gick och drog ner alla persienner så ingen skulle se.

Men jag behöver inte dra ner nånstans, på sjätte våningen är det bara kråkorna och kajorna som ser mig..dom kan väl flyga därutanför och asgarva,,,vad gör det mig!!

Nää om man skulle göra lite nytta, duka kanske vi har så himla mycket ungar på frukost....om jag låser dörrn kanske så ingen kommer in...hehe.
Nej då så elak är jag INTE.

Ha en sköööön dag...förresten har jag fått en fantastisk award av Jenny, ska visa den senare....kram på dig! ♥

Kommentarer:
#1: Helena

Jag klev upp 7 och tyckte att det var tidigt.=)

Ha en bra dag vännen och lycka till med hårfärgen.

Kram

2008-11-26 @ 07:54:20
#2: Nettan

Godmorgon !

Kul med lite röda slingor i håret till jul.

Själv har jag färgat håret i kakaofärg och skulle vilja sätta in lite blont i luggen ! Vi får se !



Ha en bra dag !

kram

2008-11-26 @ 08:20:21
#3: Anonym

Å jisses va tidigt!! Jaså nu blir det yoga på schemat...ja vilken tur att bara kråkorna ser dig....visst skäms man när man utövar någonting då grannarna kan se ha ha ha. Kram ha en go dag! Mumin

2008-11-26 @ 08:32:06
#4: Annica

God morgon!

Ingen bra natt tyvärr. Men hoppet finns ju alltid kvar så jag håller tummarna att dagen blir bättre än natten. ;-)

KRAM!

2008-11-26 @ 08:46:17
#5: sickan

hahahaha,jag minns oxå när min mamma skulle göra "husmors gympa".



Inga kompisar i närheten då inte :P



Mina brukar ha kul åt mig när jag gör mina yoga program. Men en elefant som försöker vara smidig kan ju lätt se komiskt ut!



Kram!

2008-11-26 @ 08:56:59
#6: Tussen

God Morgon Ninni!



Tack för din gissning :) och kul att du tittade in hos mej.



Resultatet kommer avslöjjas inom kort.



//T

2008-11-26 @ 09:39:33
#7: Znogge

Lite röda slingor låter snyggt! Jag skulle behöva något också men har så känslig hårbotten tyvärr...

Nåja, jag kör på den inre skönheten ;-)

Kram!

2008-11-26 @ 12:14:32
#8: Gunvor

God för middag säger jag. Är ju ingen morgonmänniska precis. Har nu kommit hem från storstan. Det gick smidigt o bra med bussen. Kul att du blev nöjd med håret. jag brukar också vara nöjd med klippningen, men frisyren som frissan gör , den måste jag alltid göra om när jag kommer hem. Slingor tror jag också jag ska göra nån dag.

Hoppas din dag bli bra på jobbet. Kramar till dej!

2008-11-26 @ 12:18:42
#9: monica

fullt ös som vanligt får vi se slingorna sen för o efter!

ha en fin ettermiddag ,

2008-11-26 @ 13:27:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: