*

2008-11-23
11:45:19

Så är det...
Det bor nog en liten latmask i mig......i morgon har vi bestämt att gå och träna på "gymmet"..nu ska vi bli friska och snygga fram till sommaren!!

Jo då så hade vi bestämt, men jag hinner bara tänka tanken på att börja träna så kommer det nåt i vägen.

Den här gången verkar det bli en förkylning....jo så är det! Har nyst hela morgon det killar i halsen, har stoppat i mig förkylningsbrus ska leta fram Esberitoxen. Ska nog ha några i medicinskåpet.....var såå länge sen jag behövde dom.

Vet inte när jag var förkyld sist..jo förresten i somras när vi var på Gotland. Jag blir sällan vanligt förkyld, får en massa annat skit istället.
Ja ni vet ju hur jag är....mage, tarmar rygg osv.....men så är det.

Men förra veckan på jobbet nös barnen och snörvlade överallt...så det var väl bara väntat....jag får låta bli att pussa så mycket.
Nää förresten kommer jag aldrig att sluta med.

Ja då får jag väl hoppa över promenaden idag...gick ju två gånger igår....så gick det med det, LATMASKEN får ta över.
Såååå synd då måste jag kanske sitta här hela dan med varmt te, titta på TV...hmmmm undrar om jag har nåt godis hemma??
GLÖGG har jag ju det måste väl vara bra för halsen...??

Men dålig känner jag mig inte...vilken tur.♥

Kommentarer:
#1: Anonym

Jag har haft en bra höst om man tänker på just förkylningar och sånt men nu hár maginfluenserna börjat hos oss på jobbet.

Hos mig bor nog oxå en liten latmask somlever på godis tror jag bestämt kram Tingeling

2008-11-23 @ 12:03:50
#2: Biggan

2008-11-23 @ 12:21:16
#3: Biggan

Härligt med en blogg med korta men kärnfulla innheåll. Hit ska jag hitta igen!

/Biggan

2008-11-23 @ 12:22:57
#4: Annica

Hoppas att du slipper förkylningen. Det kanske bara är en som luras lite? ;-)

Ha en härlig latmasksöndag!

KRAM!

2008-11-23 @ 12:24:22
#5: Biggan

Så ska det vara! Förlåt strulet!

/Biggan

2008-11-23 @ 12:24:59
#6: sickan

Hoppas förkylningen motas i dörren av din huskur!



Glögg är garanterat bra för halsen :P



Kram på dig!

2008-11-23 @ 12:52:30

Glögg är JÄTTEBRA för halsen !!!!!

Och att ta det lugnt oxå....;)

Koppas att du slipper förkylningen...

Kram

Margaretha

2008-11-23 @ 12:53:17
#8: Annica

ANJA står för de vå första bostäverna i mitt förnamn och mitt efternamn. 72 är året som världen mötte mig för första gången. ;-)

Så enkelt är det!

KRAM!

2008-11-23 @ 13:23:29
#9: My

Ja det är konstigt ni som jobbar med småttingar inte blir mer sjuka, det måste ju alltid va nån som är förkyld!

Och glögg är kanonbra för halsen! :)

2008-11-23 @ 13:27:35
#10: Kersti

Glögg är nog det bästa mot onda halsar. Krya på dig. Kram

2008-11-23 @ 13:27:40
#11: Annica

Och om jag hade fyllt i min mailadress på en gång så hade du fattat precis allt på ett ögonblick! Eller hur?

KRAM!

2008-11-23 @ 13:51:42
#12: Pialotta

Glögg går säkert alldeles utmärkt Ninni..

Konstigt du inte blir mer förkyld, då du har ungar runt dig alltid.. men visst har man en massa i sig så du blir väl resistent mot de där..

Visst är det gott med smörgåstårta.. du får gå in i Kakomaten och ta dig en smakbit;-)

Träna.... ja visst sjutton borde man, men viljan.. nä jag hoppar det där en stund till:-)

Kram på dig

2008-11-23 @ 14:38:53
#13: solgudinna

Oj, vad jag känner igen det där. Jag köper gympa kort och går ett par gånger. Syrketräningskort har väl fått två stämplar, nu är det för gammalt.

Det var lite av den anledningen som vi skaffade Moses. Nu finns inga ursäkter.

Kram.

2008-11-23 @ 17:00:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: