*

2008-11-08
10:44:48

Lördag 8 nov.
Blev en lugn slö kväll igår, maten blev jättegod.
Sen blev det TV,n resten av kvällen.

Vi tittade på Doobidoo
och sen blev det Hajen..hihi
Har faktiskt inte sett den sen jag var och såg den på bio
typ 76 eller 77.

Då var den såå läskig jag vet att jag hade mardrömmar
om den otäcka fisken..usch!
Nu när jag såg den igen så tyckte jag inte alls den var otäck!

Bara rejält fånig.

Idag är det städdag på gården men som en snäll
och lydig flicka som jag är
så tänker jag inte delta utan sitta i min varma soffa
och gona mig...jag slet nog förra året
och kratta en massa löv klarar jag bara inte nu.

Hade ont i flera dar efteråt sist
Anders får representera hela familjen
sonen är brakförkyld så han stannar nog också inne
sen har han en massa plugg att göra.

Ha det gott denna gråa lördag!


Kommentarer:
#1: Ninna

Vi tittade på Doobidoo vi också och sedan en Irene Huss-dvd.



Du kan väl "jobba med fingret" och ha det övergripande ansvaret - leda jobbet.

2008-11-08 @ 10:47:27
#2: soffie

blä vilket ruskväder vi har idag!

ha en bra lördag och hoppas du känner dej bättre nu,ska du börja jobba på måndag?

2008-11-08 @ 10:58:08
#3: Nettan

Det gör du rätt i - sitt i soffan du.

Vi hade också städning på gården förrut, men det var så många grannar som struntade i det och "vi" vanliga som gjorde allt så vi har lagt ner det där och så får alla ta hand om sitt istället.



Ha en bra dag i soffan.

kram

2008-11-08 @ 11:01:17
#4: Bim HD

Sitt i soffan - och njut!!! ;)

Hm, känner igen det där med hajen - värre då ;) och på bio dessutom, hm. Numera har jag försökt kolla den, fungerar ju inte. Klarar inte av den, ger upp... Känns, löjlig? ;)

Må så grankott...

2008-11-08 @ 11:08:27
#5: Fia

Tänk att "Hajen" som var så läskig att man knappt vågade bada i insjöar efteråt känns så tam numera. Det är samma sak med "Den sista färden",som var så läskig att jag nästan mådde illa när jag såg den som 16-åring. När jag har sett den på senare år tycker jag fortfarande att den är otäck, men den är ganska intressant. Det finns mycket att analysera i den.

2008-11-08 @ 11:12:49

johodå, jag har fuskat så det förslår.... hjär kan du med göra kom dina kort: http://www.photofunia.com/

ha en underbar lördag=) kramis

2008-11-08 @ 11:23:43
#7: Sickan

Sitt med gott samvete i soffan!!



Hajen minns jag oxå som en fruktansvärt läskig historia.



Bara för skojs skull köpte jag de filmerna när nån film club mer eller mindre skänkte bort dom.



O,ja jag håller med dig,de känns löjliga nu :P



Ha en skön dag!

Kram!

2008-11-08 @ 11:34:44
#8: Znogge

Här är det också städdag vilket innebär att Husse ska kratta i trädgården!



Jag minns också hajen! Riktigt ruggig när det begav sig. Men sedan dess har det hänt en hel del på filmfronten!



Ha en bra dag!

2008-11-08 @ 12:01:15
#9: Nalle

Tyckte också Hajen var otäck, första gången jag såg den flmen. Men nu. Man tänker bara på hur den är gjord. Allt fejkat:)

Klart du ska stanna inne med varm filt. Ta hand om dig.

Kramar Nalle

2008-11-08 @ 12:27:23
#10: lena

Håller med när det gäller hajen hehe:)

Här blir det att njuta av en god bok är ju så tråkigt väder.

Du gör rätt som struntar i städningen och tar det lungt, eftersom det blir surt i kroppen efteråt.

Ha en fin lördag, kram lena.

2008-11-08 @ 12:39:47
#11: marie

skönt att det finns fler i familjen, som kan detta med trädgårdsstädning, hos mej är det bara jag.



jag kollade åxå på hajen litegrann, innan jag kröp i säng, håller med, att den var allt lite småtöntig nu =)

2008-11-08 @ 14:35:57
#12: Gunvor

Fortsätt att sköta om dej nu o bara njut! Hos mej är det IDOL som gäller på fredagskvällarna. Jag sitter för mej själv o gubben i ett annat rum..han kollar på Doobidoo. Tur man kan dela på sej.

Här är det grått o trist väder idag. Inneväder!

Ha en fortsatt bra lördagkväll!Kram!

2008-11-08 @ 15:20:10
#13: solgudinna

Ha, ha ja den filmen smög jag in på. Jag hade inte fyllt 15 då så jag hade inte åldern inne.

Nu är det länge sedan man hade de problemen. Man kommer in på det mesta. T.o.m. systemet har slutat att fråga om legg :0(

Trevlig helg.

2008-11-08 @ 15:48:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: