*

2008-11-30
13:19:31

Hemma igen...
Med jäkligt ont i ryggen...det var så mjuka sängar på hotellet! Nu sitter jag här med första ljuset tänt....Julklappar är inhandlade.
Jo vi är så gott som klara.....Gött. Vi har haft det jättemysigt, när vi kom in till stan gick vi in med väskan på hotellet, sen började shoppingen.
Först till Akademibokhandeln...där köpte vi en varsin bok till barnbarnen..så fyra klappar klara!

Sen till Dressman och där hade dom 40% på massor med varor, Anders köpte en skitsnygg rock och en slips! Till sonen blev det skjorta, kalsonger och en luvtröja till det facila priset av 1300...wow billigt.

Efter det blev det pizza och öl, gott! Så till hotellet för att lägga bort lite kassar och checka in. En liten virre sen ut på stan igen.
Nu blev det leksaksaffären resten av klapparna till barnbarnen inhandlades, åter igen REA, fyra fina klappar för endast 339 kr.

Julklapp till min kompis, sen Lindex där köpte jag nya svarta leggings, foundation, nagellack och glittrig eyeliner...skitsnyggt!
Så fick jag en present en fin liten neccesär, svart silverglittrig, där i låg det ett litet läppstift, en liten tub foundation,och en ögonskugga.

Nu var vi trötta, tillbaka till hotellet lite vila...skönt. Vid halv sju kom vänner till oss in och gjorde oss sällskap över ett par öl i baren.
Vi satt och pratade i ett par timmar efter det gick vi till matsalen och åt middag...det ingår ju buffé! Upp på rummet igen nu drack vi en flaska bubbel pratade och myste.

Vid tolv var vi trötta och somnade bums och sov gott till halv tio, hotellfrukost och så hemfärd. Vi hade tänktatt gå på stan i dag med men vi orkade inte.

Nu ska jag bara slöa tills det är dax att hämta sonen vid tre han är säkert sliten efter den här veckan!

 Ha en skön första advent!!

Kommentarer:
#1: Anna

Ahhh...men du så nice...massa julklappar inhandlade o mysigt till max..ja jag visste ju att jag kunde lita på dig Ninni..du ser till att ha cdet bäst vart än du styr dina steg..good good. Men nu vet jag att du är hemma igen .. bra! Kramilikram på lilla dig.

2008-11-30 @ 13:43:32
#2: monica

va trevligt ni har det ! skönt attklapparna är undan gjorda! och att du höll dig frisk forutom mjuka madrasser ;) kram på dig!

2008-11-30 @ 14:02:57
#3: Znogge

Vilken effektiv och väl utnyttjad helg! Perfekt! Och många fina fynd dessutom.

Kram!

2008-11-30 @ 15:12:18
#4: Kattis

Wow, vad duktiga ni var. Jag hittade ingenting när jag kollade igår. Men det är ingen som önskat sig nåt heller.

Tackar så mycket! :D

Ha en fin kväll!

Kram

2008-11-30 @ 15:52:20
#5: sickan

Gud vad mysigt det låter.........



Kul att ni fick en sån trevlig helg!



Kram på dig!

2008-11-30 @ 16:59:31
#6: My

Låter som en trevlig helg med mycket uträttat!

Kram

2008-11-30 @ 17:05:16
#7: Alina

Trevlig första advent! :)

2008-11-30 @ 17:08:20
#8: anneli

Den blommar i asfalten säger vissa, här glittrar det i eyelinern!!! Ja, jag säger då det - det var verkligen höjden av allt Adventsglitter och bling jag hört idag! Seriöst jultänk :) Vilken härlig helg, virre och sen på stan igen....helt i min smak och så bubbel och middag. Rena energikicken vill jag lova och så många fina fynd! Värsta nöjda du!!

Ska hälsa Bengt att Mitt i City har bästa servicen - då blir han glad :)

2008-11-30 @ 18:15:32
#9: Gunvor

Vilken härlig helg! Vi hade shoppingdag i torsdags. Vi gjorde också några bra fynd. Då är shopping roligt! Var iväg o dansade igårkväll. Vädret var inte roligt alls. Men dansen desto kuligare! Ha en god fortsättning på advent..den första!Kramar!

2008-11-30 @ 18:24:47
#10: marie

herregud vad du har shoppat, gött att bli färdig med julklappar.....



jag har börjat så smått och skrapa på ungarna, för att höra vad det ska stå på listan...



trevlig kväll

2008-11-30 @ 18:25:31
#11: Annelie

Det låter som en perfekt helg =)

Ha en jättefin mysig första advent kväll/kramen

2008-11-30 @ 19:04:33
#12: Junitjej

Visst är det kul med shopping?!

Än har jag inte köpt en enda julklapp,

men jag tror jag fixar det snabbt, när jag väl börjar med mina inköp.

2008-11-30 @ 20:06:05
#13: Fia

Det låter som en supermysig helg! Vilken tur ni har haft med alla fynd, och vad rart att ni har haft en chans att ha en mysig lillsemester också.

2008-11-30 @ 20:09:53
#14: tingeling

Härligt en sån helg skulla jag oxå vilja ha.

Min helg har gått i slöhetens tecken och imorgon jobbar man igen

Ha det gott kram Tingeling

2008-11-30 @ 20:40:01
#15: soffie

men å vilken shoppinghelg du haft va skoj,hoppas nu inte ryggvärken blir sämre bara,

må så gott

2008-11-30 @ 21:52:40
#16: Kersti

Det låter som om ni haft en riktigt härlig helg. Hoppas att veckan som kommer blir lika bra. Kram

2008-11-30 @ 22:42:33
#17: Lindi

Jisses, vad mysigt det låter!

Och så skönt att ha det mesta avverkat innan sista stressiga dagarna!



Jag har inta bara börjat med julklappar än, men det är ganska likt mej...Haha!

Det blir till "att rusa" i slutet efter dom sista.

Men jag var på Claes Olsson förra julen och blev så himla glatt överraskad...DÄR FANNS JU ALLT!

(Ja, nästan i alla fall..)

Så dit styr jag nog kosan i år också och köper nog till fler där inne, än vad jag gjorde förra året!

Fusk...nu har ju du JÄTTELÅNG tid på dej att skriva dina rim till alla klappar...För det gör du väl?



Kram, vännen och sov gott i din egen säng!//Lindi

2008-11-30 @ 23:20:36
#18: Junitjej

Trist att helgen redan är över. Hoppas du får en trevlig måndag, trots allt!

2008-12-01 @ 06:40:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: