*

2008-11-19
06:54:01

Är det verkligen morgon??
Ja det känns som natt....så mörkt så mörkt!

Men uppe är jag, kläder har jag på mig, nu fattas
bara ansiktet sen är jag klar!

Idag slutar jag lite tidigare det är skönt
nu har jag ju gett mig själv ett löfte att kolla in träningslokalen
så nu får jag se till att göra det!!

Men nu fejset på.

Förresten var itne bloggen skitstrulig igår??
Namnet ramlade bort vid ett flertal tillfällen
det tog tid att komma in på en del bloggar
så jag tror faktiskt att en del av er inte  fick nåt besök
av mig igår, det var ju inte snällt.

Nu önskar jag er en härlig dag

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam





Kommentarer:
#1: Monica

jäsp ja det är visst morron fast det är bäcksvart.



Ska iväg till tandläkaren innan jobbet.

ha en fin dag!

2008-11-19 @ 07:45:28
#2: Nettan

Godmorgon !

Ja, kolsvart är det när man går upp, men det är ju tur att det går relativt snabbt att blir ljusare.



Ha en bra dag på jobbet och träna inte ihjäl dig nu.



kram

2008-11-19 @ 08:47:19
#3: Mumin

Morning! Ja det är svart ute...man vet inte om det är morgon eller kväll. Men jag har inte ont av det. Kul om du börjar träna igen! Kram ha en go dag! Mumin

2008-11-19 @ 09:52:43
#4: Annelie

Skönt att sluta tidigare.

Bloggen strulade igår igen =(



Ha en fin dag/kramen

2008-11-19 @ 11:33:36
#5: lena

Jo,det var jätte struligt med bloggen igår, tråkigt!!

Alltid härligt att sluta tidigare så man hinner med lite mera än vanligt.

Ha det bäst, kram lena.

2008-11-19 @ 12:11:35

ja visst är det mörk!!!!!

hatar det!

men nu r jag vakne när klockan är 13 vet inte när jag sov senast=)

ha en fin dag=)

2008-11-19 @ 14:06:57
#7: My

Ja det är såååå mörkt och trist nu. Saknar solen som inte visat sig på evigheter!

2008-11-19 @ 14:27:55
#8: Jenny

Hej du!

Visst är det mörkt...mest hela tiden nu!

Men snart vänder det, och ljuset kommer sakta åter och värmer våra frusna själar!

(Jisses, vad poetisk jag blev nu då!?!)



Vi får väl "värma oss" med våra BÖNDER ikväll i alla fall???

Missa inte dom...nu börjar det ju bli lite spännande och se om kärleken ska dyka upp hos någon!



Ha det gott och tänd ett ljus! //Kramen från mej...Jenny (-:)

2008-11-19 @ 15:35:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: