*

2008-05-15
07:53:05

Torsdag 15:e maj
Oj redan i mitten av maj...nu går det undan! Hade sovmorgon i morse, kunde jag sova..ICKE! Fast det är skönt att vakna av sig själv utan klocka.

I morrn slutar jag ett vilket betyder att helgen blir mycket längre, nu har vi inget inbokat, skönt. Nu börjar björkpollen att lugna ner sig, fast jag känner fortfarande av det...men det är bättre.

Jaha vad ska man göra idag då måntro mer än jobba, Anders anländer hemmet ikväll, bara fyra dar borta den här veckan.
Nu börjar det närma sig bloggträffen, ska bli himla kul att träffa alla som man bloggat med så länge (ja en del är nya)
Undrar hur det kommer att bli, kommer vi sitta tysta som möss och bara titta på varandra??
Nää det tror jag inte, vi är nog många som har talets gåva...hihi!!!







Kommentarer:
#1: linda

Packningen ...nja..till huliganerna är jag så gott som klar..

men jag letar kläder till mig...

inte det lättaste..L



Får prova med koksalt..

tack för tipset!



Vad hittar du på idag då?

2008-05-15 @ 08:38:23
#2: Helena

Det känns så tråkigt att jag inte har ork att vara med på träffen men det blir kanske fler.=)

Skönt att ni har en obokad helg framför er.....man behöver sådana ibland.

Ha en härlig dag vännen!

Kram

2008-05-15 @ 08:39:17
#3: linda

Jag har inte så mycket som passar hemma..och köpa nya kläder tar emot lite..L

Då kilona minskar hela tiden..

Men som sagt..jag behöver inte så mycket med mig..

men en bikini måste jag ha!

så det blir väl till att köpa..

fick tipset om Stadium...





hUr är det med pollen nu?

2008-05-15 @ 08:43:17
#4: linda

Japp, tunikor och bikinis blir veckans klädsel..L

Jag har några tunikor så det klarar jag mig från att köpa..

L

Men bikini måste jag köpa!



Vad skönt att pollen lagt sig lite..

min näsa snörvlar och ögonen kliar..

men som tur finns tabletter..
L*

MEN ACK SÅ TRÖTT MAN BLIR AV pollenallergin!

2008-05-15 @ 08:50:20
#5: Inga M

Skulle tro att risken för pinsam tystnad på bloggträff är liten! :-))



Här finns nog massor av ord som väntar på att få komma ut!



Ha det så trevligt!

2008-05-15 @ 08:51:46
#6: Nalle

Tysta...nä...det tror jag inte. Jag är bara tyst om jag har ont i halsen:) Och det har jag inte. Iaf inte nu.

Ha en fin dag

Kram

2008-05-15 @ 09:19:19
#7: linda

Nä, nu kom sonen och ville ha lite frukost..L

hA EN UNDERBAR DAG!

2008-05-15 @ 09:27:08
#8: Pialotta

Pollen är ett skit, men den värsta för mig just nu, Björk har lagt sig.. Gräs är en annan bov och senare Gråbopollen.

Jo, du kan maila honom (Peter) för att få ett speciellt kundnummer. Sedan kan du kan beställa hur många du vill .. finns bara en sort. Betala först och ange ditt kundnummer.. han kan förklara för dig, men du ser ju hur de tar emot betalning.. innan du får varan. Inget porto det ingår.

Lycka till.. det funkar jag lovar:-) (I alla fall för mig).

Kram o ha de fint på bloggträffen:-)

2008-05-15 @ 09:36:09
#9: Gunvor

Vilka fina himlabilder du hade! Jag är också galen i såna!

Det är då en (himla)hihi,tur att man inte har pollenbesvär!Det är ju så många som lider hela sommaren..nästan iallafall.Min gube har hösnuva, men inte såå farligt!

Ha en urskön fredag! KRAMISAR!

2008-05-15 @ 10:52:06
#10: Anna

Ha en fin dag du me :) du får spara dig till bloggträffen..he he..

2008-05-15 @ 12:04:11
#11: Junitjej

Svar till Ninni: Det är inte så lätt att komma ihåg namnet på hundrasen vi har. Den är ganska så ovanlig. Yambo är en hovawart, som är en tysk brukshund. Man säger ibland för enkelhetens skull, hoffe.

2008-05-15 @ 16:51:16
#12: kicki

Har lånat sonens dator idag, ledig idag så jag har riktigt gottat mig i bloggande idag...men herregud va trögt det är, man får vänta i evighet innan man kommer in med inlägget...va kul med bloggträff, kanske kan man få va med någon gång, haha..ha det så trevligt

kramen på dej

2008-05-15 @ 17:13:48
#13: kicki

Har lånat sonens dator idag, ledig idag så jag har riktigt gottat mig i bloggande idag...men herregud va trögt det är, man får vänta i evighet innan man kommer in med inlägget...va kul med bloggträff, kanske kan man få va med någon gång, haha..ha det så trevligt

kramen på dej

2008-05-15 @ 17:15:06
#14: Mumin53

Ha ha jag tror att vi får ha hörselskydd på oss den kvällen....tysta......inte jag och inte du heller för den delen:)) Kram ha en go kväll! Mumin

2008-05-15 @ 19:00:21
#15: Margaretha

Så skönt med en ledig dag även om man inte lyckas att sova så länge :D

Lärde mig mycket nyttigt i dag...bla att det bästa är att försöka vara så trevlig man bara orkar....men det visste jag ju förståss....

Kram

Margaretha

2008-05-15 @ 19:57:14
#16: Anna

Låter intressant det där med bloggträff... hur är det möjligt att få ihop..är det inte stora avstånd?

2008-05-15 @ 20:21:19
#17: Marina

Låter trevligt med blogg träffen tycker jag..Men tänk om man inte gillar den personen i verkliga livet??Som man gillar så mycket genom bloggen!hua Näe , det kommer nog inte hända..Ha en fortsatt bra kväll!



2008-05-15 @ 20:24:10
#18: Gunnel

Hoppas du skriver lite om bloggträffen. Usch jag är nog en liten fegis...jag är nog den där som skulle sitta rätt tyst och bara titta och lyssna...och njuta...typiskt mig.



2008-05-15 @ 20:34:14
#19: Ingegerd

Om det är så att jag svarar tokigt eller inte skrattar åt ngt skämt på bloggträffen, så beror det på min dåliga hörsel! Jo, jag har hörapparater, men det kan aldrig bli detsamma som normalhörsel.I bullrig miljö har jag svårt att urskilja tal, om ni visste hur tokigt jag kan höra! Min gubbe säger att jag bara hör det jag vill höra, hmmm! Liknar mina hundar kanske!

2008-05-16 @ 22:42:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: