*

2008-05-01
09:54:32

Sköna Maj...
Första Maj och makens födelsedag.....igår kväll hade vi en riktigt mysig kväll, vi skippade TV,n helt och hållet, vi åt god mat, drack gott vitt vin...satt och bubblade hela kvällen, mysigt!

Lite mycket vin blev det nog, känner mig lite seg idag men det var det värt! Anders fick Singstar i present av mig och sonen...vi provade det i helgen..skitkul så det var en given present så ikväll blir det sjunga av..haha

Fasen försökte lägga upp lite bilder på maten...gick inte! Vi åt, räkor, havskräftor och vitlöksbröd..mums.

Nå jag får försöka senare..

image1172

Nu lyckades jag....

image1173

Det var jättegott...

Kommentarer:
#1: Inga M

Oj det såg annorlunda ut på kommentarplats här! Har Du blivit flyttad eller...?

Avundsjuk på Dig som varit i Umeå är jag förstås. Där har vi också våra två barnbarn. De bor en bit utanför, i Umedalen. Men vi kan ses i sommar hoppas jag.

Det låter som en trevlig Valborg. Visst är det skönt med stillhet och lugn ibland som omväxling till stojigt och hektiskt jobb. Så är det här i alla fall. Just idag har jag en helt bland dag med inget inplanerat. Dagen bara ligger där att göra vad som helst på, det som faller in.

Mina gratulationer till födelsedagsbarnet! Hoppas att Ni får en fin första maj också. Här regnar det tyvärr lite, fast det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder brukar vi ju säga till barnen.

2008-05-01 @ 10:35:31
#2: Gunvor

Grattis till maken får man väl säga! Vi hade också en lugn valborg.Jag kände inte ens lukten av någon brasa!Såg lite raketer som brann av en bit härifrån!Vi satt ute på altanen med en god cider!
Hoppas ni får en trevlig dag med tårta o annat gott till födelsedagsbarnet! Vi har hyfsat väder här..tur för demonstranterna i förstamaj tåget!
Ha det gott/ KramKram!

2008-05-01 @ 12:06:39
#3: Marina

Grattis till maken!
Hoppas att hans dag blir bra och din med..Kram!

2008-05-01 @ 12:09:24
#4: Margaretha

Ooooh Singstar!!!!!
Det spelade dottern och jag för ett tag sedan......
Det är ju JÄTTEKUL.....hahahaha så gräsligtv det lät...men kul var det...
Kram
Margaretha

2008-05-01 @ 12:53:09
#5: My

Häftigt att ge maken din Singstar, jag är impad! :) Ha en skön 1 maj!

2008-05-01 @ 13:43:41
#6: Helena

Hälsa och gratta!!
Ha en bra dag.

2008-05-01 @ 15:08:15
#7: kicki

Ha en fortsatt bra helg...jag ligger i soffan med filt över mej idag, har världens mensvärk, varför försvinner inte denna skit snart, kanske dax nu när jag har så ont...kramen och gratta gubben

2008-05-01 @ 15:23:53
#8: Junitjej

Vad gott det ser ut med havskräftor!! Nu blir jag riktigt sugen på det!
Här har det varit grått och mulet hela dagen! Hoppas solen hittar tillbaka till oss snart igen.

2008-05-01 @ 17:02:45
#9: Mumin53

GRATTIS Anders på födelsedagen!! Men va mysigt ni hade det igår:)) Såg ju jättegott ut. Kram på dig! Mumin

2008-05-01 @ 17:23:12
#10: IKA

Det var väl mysigt värre ni hade och grattis till maken förståss. Det är skönt nu när Maj är här, sommaren är inte långt borta nu, förhoppningsvis

Dagen började inte alls bra men den har blivit betydligt finare, sol och varmt..blah ..nästan för varmt..

På återseende/IKA

2008-05-01 @ 17:28:15

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-07-06 @ 08:26:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: