*

2008-05-27
18:25:46

Hej hopp...
Nu är jag tillbaka en snabbis...vi höll på hela kvällen igår och möblerade om. Vi bytte sovrum och det var inte gjort i en handvändning...men nu är det så gott som klart!

Vi ska hänga lite på väggarna och få ordning på nya kontoret, nya sovrummet har ingen kvällssol...skönt betydligt svalare.
Men en rullgardin måste nog köpas in...vaknade tidigt i morse. Vi har bara ljusa persienner, jag är van att ha det riktigt mörkt.

Och vilken bra vårstädning det var...urk när vi tog bort sängen tur att inte damerna från Rent Hus var där..haha. Sen var det pollen precis överallt.
Nu är det dammfritt och torkat...

Nu ska jag ta mig lite SOL till innan vi sätter mera fart och gör klart. ♥               

Kommentarer:

Ooohhh så härligt att byta sovrum....det blir ju så reeeeent!!!!!!

Kram

Margaretha

2008-05-27 @ 19:41:22
#2: Anna

Men så fräscht du har det nu...mörkläggande vita rullgardiner från Jysk rekommenderas.Vi har det i alla sovrum...superbra.

2008-05-27 @ 20:15:21
#3: Anonym

Jag älskar att möblera om men dock är maken svårövertalad Nu fick jag oxå lust att möblera lite men det är inte värt att dra igång så stora projekt nu när det är sommar ute kram tingeling

2008-05-27 @ 20:45:52
#4: Annelie

Förr tyckte jag det var jätteroligt att fixa och ändra. NU har jag inte lika mycket ork..

Ha en fin kväll/kram

2008-05-27 @ 21:04:45
#5: Nina

Ja, det är skönt att slippa kvällssol i sovrummet.

2008-05-27 @ 21:28:42
#6: Monica

skönt att slippa kvälls sol ni kommer sova mycket mycket bättre , sen finns ju mörkläggande rullgariden på ikea billiga och super bra

2008-05-27 @ 21:53:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: