*

2008-05-05
18:17:24

härlig dag..
Nog sprack det upp alltid..gött! Tog en lång härlig promenad med våra stora barn, vi gör det varje måndag de börjar bli riktigt bra på att gå och inget knorr!

Vi gick först ner till sjön...kollade om vattnet var varmt, nja det var det ju inte. Sen gick vi upp i "vår" skog...solen lyste så varmt och det är ljuvligt att gå i skogen med alla dofter.
Fast jag har det ju lite jobbigt nu med pollen, det är som jag skulle ha ätit sandpapper...urk!

Väl hemma blev det lek på gården och snart dax för lunch...jag hade vilan idag somnade nog bort en stund tror jag.
Sen ut igen, jag slutade halv tre idag, väl hemma bestämde jag och sonen för att åka iväg och handla en ram..på Ikea fanns det för 159 kronor, en viss skillnad.

Sen ner till stan , sonen skulle köpa Tv, spel jag passade på att köpa fler spel till Singstar, nu har vi 90 låtar att välja på...KUL!!
och så blev det en födelsedagspresent till systerdottern som fyller på söndag, då ska vi åka dit och gratta.

Nu har vi ätit middag på balkongen...jag fräste överbliven biff och bacon, blandade ihop Sweet Chili och creme fraiche samt lite kalvfond..det fick bubbla ihop. Till detta hade vi pasta..åhh va gott det blev.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och bara vara en stund...♥



Kommentarer:
#1: Junitjej

Vad skönt att bara få vara! Visst är det ett underbart väder vi har?! Jag njuter varenda sekund! ♥

2008-05-05 @ 18:21:54
#2: Anonym

Skönt att få vara ute i detta fina väder
Vi har haft planeringsdag och fick massor med saker gjorda
Nu blir det slötid kram Tingeling

2008-05-05 @ 18:55:41
#3: Gunnel

Den där sista meningen...ja du...det är rätt gött det

2008-05-05 @ 18:57:09
#4: Bibi

Lyssnade på Bamse sången det var längesen jag hörde den, lika kul som vanligt. Men man har väl så barnslig humor.
Kram syrran

2008-05-05 @ 19:06:49
#5: Nilla

Ligger du kvar på soffan än, du kanske har somnnat? Kan man behöva i bland, att bara vara alltså. Jag är på österlen nu, här kan man snacka om att "bara vara" Underbara dagar har vi.
Kramis

2008-05-05 @ 20:07:01
#6: Malin

vi får banne mig ta och köra en after work snart!

2008-05-05 @ 20:35:36
#7: linda

Vad duktig du varit idag!
Själv ska jag skutta runt en stund till innan sängen kallar...
måste ju klara 9000..iallafall!

2008-05-05 @ 21:14:34
#8: Pialotta

Jaha det var din dag det.. verkar som du har fullt upp:-) Ska ni inte ut och resa snart eller??
Så du gillar sing along.. vi sjöng och vrålade hos ena barnet för några veckor sedan, ganska kul det där emellanåt när humöret är på topp.. men sen hur det låter är en annan femtiolapp;-)
Kramar

2008-05-06 @ 00:32:25

men jag blir lite avis på folk som kan "steka ihop" lite av varje och så blir det fantastiskt gott. Hm. Själv är jag nog lite för feg för att våga blanda t.ex. biff och kalvfond.
;-)
singstar är tydligen en höjdare, får nog bjuda in mig till vännen som har ett sånt!

hoppas att du får en bra dag!!

2008-05-06 @ 07:15:08
#10: Anonym

Låter som om du hade en bra dag i går..Med friskluft och god mat!

2008-05-06 @ 07:40:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: