*

2008-05-09
09:06:13

Fredag morgon!
Mmmmm nu är det helg, va härligt och fin skulle den bli också! Men vi har en del på agendan den här helgen, på lördag blir det middag.
På söndag ska jag och sonen till Filipstad för att fira en kusin till sonen, ska bli kul för jag har faktiskt inte varit i deras lägenhet ännu och de har bott där ett bra tag!

Men ikväll ska vi ta det lugnt äta Thaimat ta ett glas vin på balkongen och njuta. jag har varit så jäkla trött den här veckan, ont i huvudet nästan varenda dag..hoppas björkarna lugnar ner sig snart.

Saknar min man jättemycket, han har varit i Boden hela veckan, stackarn där har det varit gråkallt hela veckan han hade bastat igår för att få upp värmen..haha och vi som har sommarvarmt.

Idag jobbar jag sent, börjar sent och stänger, om jag har tur (vilket jag inte brukar ha) så blir det inte såå sena barn idag, föräldrarna kanske vill hem och mysa dom med!?

Ha en underbar dag allihop...kram ♥                                    image1191

Kommentarer:
#1: Pialotta

Kul att träffa sonen och kolla lägenhet, förstår jag.. sakna mannen skulle jag oxså gjort om han varit på resande fot, men vi träffas dagligen ju:-) Kanske om man gör en "resa" på egen hand så kommer den där längtan ännu mer.
Jag kan berätta för dig att det dök upp ännu ett samtalsförsök i MSN-rutan.. från dig igen med en annan länk.. för det var väl inte du?
Jag tog bort dig från den listan innan då den dök upp här, men har din info om mail därinne kvar. Igår fick jag oxså ett mail från Monica om att man inte ska klicka på en länk som står "Hallå" och verkar komma från någon i sin mailinglista.. det innehåller ocxså en massa virusar, trojaner o möööög. Mailen kommer inte från den det utgör sig från.. mysko händelser i vår Herres hage .. mycket skit tycks det nu.
Jag vet inte, men jag tror jag skickade mail om det till dig?
Ha de fint o va rädd om dig.. trevlig Pingst.

2008-05-09 @ 09:26:21
#2: monica pååååå jooooobb

stakkars make som får sitta i bastun för å hålla sig värm :) du får värma upp han lite extra sen hahaha i !
pst :Du stog inte alls på nacka
du står på Karlstad *basaattduvet* hihi ha en skön helg !

2008-05-09 @ 10:59:59
#3: Socrate

Tack för de vänliga orden hos mej. Hoppas pingshelgen blir skön och att kvällen på balkongen blir härlig.

HA EN GLAD PINGST tycker vännen Socrate

2008-05-09 @ 11:54:30
#4: Anna

Tittar in & önskar en trevlig helg! Kramen...

2008-05-09 @ 11:59:13
#5: Mumin53

Hoppas du kommer hem i tid idag. Javisst lite mys på fredag är aldrig dumt:)) Kram och ha en go helg!

2008-05-09 @ 14:33:03
#6: Helena

Ha en mysig helg vännen med mannen och sonen!
Kram

2008-05-09 @ 16:45:55
#7: Therese

Stor kram och ha en go helg. Nu var det alldeles för längesen vi sågs, en helg på tumanhand vore väl inte fel. Vart ska vi skicka A:na?

Hoppas du får en underbar helg, puss på dig!

2008-05-09 @ 17:53:05
#8: Malin

Det blev inget sovande i bilen, han satt och gnällde lite, men inget gallskrik iallafall. han sover redan och har så gjort en liten stund... Han är allt sliten den lilla mannen! var det pappa?

2008-05-09 @ 18:25:07
#9: Margaretha

Hoppas att du får en jättefin helg uten huvudvärk....
Ha ha ha jag har "spraytanat" mina ben i omgångar....fniss....inte helt lätt att få det snyggt..haha
Kram
Margaretha

2008-05-09 @ 18:40:01
#10: Gunnel

Det är inget vidare att stänga när det är fredag. Vi har alltid barn kvar till 17.30 och hur ofta kommer dom i tid...föräldrarna...inte så ofta nä.

Men nästa termin och fyra år framåt kommer jag att slippa stängning, om jag jobbar kvar på samma ställe vill säga.

Hua...måndag om en vecka ska vårat arbetslag träffa chefen för ett samtal...Vi måste öppna oss och tala om hur det känns inom oss. Tårarna kommer att rinna...var så säker....men det ska vi inte tänka på nu.

Ha en skön helg!!!

2008-05-09 @ 20:25:25
#11: Anonym

Mysig med en kväll på balkongen.
Vår helg är med barnen golf och båt Ha det gott. kram Tingeling

2008-05-09 @ 20:45:42
#12: Helena

Trisst med stängning på en fredag. Eller ni turas om? Vilka konstnärer ni har på dagis. De är ju så små, och målar redan så fint :0)
Ha det gott i solen.

2008-05-09 @ 21:06:06
#13: Gunvor

Idag har jag faktiskt suttit ute ett tag!Men jag har målat o städat även idag!
Ha det så himla gött ute på balkan!Det är så gott med Thaimat, jag åt det i onsdags! Super!
Må väl o njut av sommaren!
Trevlig helg!KRAM!

2008-05-09 @ 21:08:05
#14: Anonym

Låter som om du har en trevlig helg framför dig!

Kommer snart att vara tillbaka på bloggen, har inte kommit mig för att skriva...det blir sådär ibland.
Tack för de snälla kommentarerna!

Stor kram!

2008-05-10 @ 06:31:21
#15: Alex

Den anonyma nyss var ju jag! ;)

2008-05-10 @ 06:32:51
#16: Junitjej

Tur att man inte är i Boden! Ha en mysig helg!

2008-05-10 @ 07:50:43
#17: Gunnel

Det är nästa vecka som det blir tårar och tandagnissel. Jag har en hel vecka att peppa upp mig :O)

2008-05-10 @ 18:16:50

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-21 @ 09:48:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: