*

2008-03-26
13:22:40

Sjukt!!
Många bloggisar som är sjuka..smittar vi varandra?? Eller är det den jäkla vintern som ställer till det`??

Så mycket förkyld som jag har varit den här vintern samt haft magsjukor vet jag inte när jag hade!!
Jag brukar vara ganska immun mot just förkylningar...brukar klara mig bra lite småsnorig och lite hostig...inte som nu!!

Den här förkylningen är inne på sin fjärde vecka...jag kanske borde ha varit hemma och skött om mig lite bättre.
Jaja..nu bär det av till doktorn...säkert virusjävel. Inte för att det är kul att käka antibiotika...men det är inte kul det här heller.

Kommentarer:

Det e inge kul med antibiotika men ibland e det nödvändigt....
Det ör konstigt man jag har hållit mig på bene hela vintern ;) (pepparpeppar)
Krya på dig snart
Margaretha

2008-03-26 @ 13:35:55
#2: linda

Börjar också tro att det är något som smittar i bloggvärlden..*L*

Tack för din söta kommentar!

2008-03-26 @ 16:29:57
#3: Micke

Jag har inte varit förkyld på ett år.. och är det inte nu heller. Däremot har jag åkt på en infektion efter utlandsvistelsen. Krya på dig där.

2008-03-26 @ 17:19:00
#4: Gunnel

Jag skyller på "vintern". För jag har också råkat fått en förkylning som inte vill ge sig. Dock behöver jag inte äta medicin...men jag går med baksnuva mest hela tiden och det är lite äckligt. Tror att det kan sitta i bihålorna...men jag är inte dålig på det viset så att jag vill äta piller. Det brukar gå över och gör nog så denna gång med :O) men fasiken vilken tid det tar.

2008-03-26 @ 18:47:35
#5: Marina

Får skylla på skit vädret vi har haft/har!
Tror att det är det som ställer till det :-(
Hur gick det hos doktorn?

2008-03-26 @ 18:55:48
#6: Mumin

Nä jag håller med dig....har inte varit så sjuk på länge. Hur gick det för dig hos doktorn? Krya på dig från Mumin

2008-03-26 @ 19:19:16
#7: Lissen

Inte kul att vara sjuk! Ett så kraftlöst tillstånd.
Inatt drabbade magsjukan mej,huva.
Krya på dej! Lissen

2008-03-26 @ 19:43:31

Stackaren. Jag har hållit mig kry än så länge. Låter inte alls kul med hostan. Är det en sån´hosta som finns hos dig hela tiden? KRYA PÅ DIG!!!

2008-03-26 @ 22:22:03

Jag trodde jag skulle klara mig den här vintern men jag hade fel. Min förkylning håller just på och bryter ut och det är inte kul. Jag har varit med dagisbarn i helgen och då är det kört för min del.

2008-03-27 @ 17:06:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: