*

2008-03-08
09:30:24

Lördag morgon!
Ja igår slutade jag tidigt..härligt! Satt på balkongen en stund innan solen gick i moln...fick en timme iallafall.
Sen tog jag en liten tupplur.

Vi roade oss med tvättstugan, var ute på en promenad, käkade middag sen blev det TV med Lets Dance. Jaha nu var det Mattes tur.
Kan det bli så att det inte är Tina som vinner..skrattade gott åt henne igår när trosorna syntes, stackarn.

Tony verkar vara domarnas favorit..läste i en skvallertidning att han flyttat ihop med sin partner....är någon mer insatt?

Idag ska jag nog städa lite grann, det är ju snart Påsk och Anders ska åka en sväng till Kristinehamn.

Nu kaffe och morgontidningen..vi hörs senare.         
image1125

Tulpaner är ganska vackra även när de är utblommade..vilket tyvärr går ganska fort! Fast den här buketten klarade sig riktigt länge för jag ställde ut den på balkongen på nätterna!




Kommentarer:
#1: Helena

Man blir glad av tulpaner.=)
Tack för kramen vännen den värmde.=)
Ha en mysig lördag!
Kram

2008-03-08 @ 10:25:25
#2: Monica

Ja tänk vilka rubriker det får till i dag om Tina - hon bjuder antagligen på det.

Knepigt det där då man ska börja jobba ut på dag - man får inget gjort, bara väntar liksom....så jag tar väl en kopp kaffe till.

Ha en fin helg
Kram

2008-03-08 @ 10:45:56
#3: Marina

Tänker varje gång jag är och handlar att jag ska köpa tulpaner!!Men sen kommer jag på att jag kommer inte ihåg vart jag har ställt vasen..Så det har inte blivit några i år...
Får bli något i blomster väg till påsken i stället!!
Lets dance är jag inte insatt i så jag kan inte ge dig något svar!Tyvärr!
Ha en jätte skön lördag!

2008-03-08 @ 11:56:44
#4: Anki

Hej Ninni! Tulpaner är verkligen fina; det vill man gärna ha den här tiden.
På min blogg är det tävling idag.
Kram!

2008-03-08 @ 12:06:33
#5: Mumin

Jag lever:)) Har bara inte haft tid att skriva. Nä Tony är ihop med en annan danspartner, jag vet inte vilken det var men nu när han är lös och ledig så byter han partner som han byter kalsingar ha ha. Ha en go lördag vännen! Kram Mumin

2008-03-08 @ 12:38:55
#6: My

Jasså var det Matte som åkte, synd, han är ju vacker att se på ;)
Och tulpaner är inte hållbara, brukar va fina nån dag bara..
Ha en skön lördag!

2008-03-08 @ 13:03:33
#7: Anna

Vad händer ikväll då? Nåt roligt på gång?

2008-03-08 @ 13:25:07
#8: Ninni

Anna har ingen aning!!

2008-03-08 @ 13:59:39
#9: Junitjej

Jag visste inte att man kan förlänga "livstiden" genom att ställa ut tulpanerna på nätterna.

2008-03-09 @ 08:10:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: