*

2008-03-08
15:04:59

Ändrade planer!
Bidde ingen städning idag för Anders åker till Kristinehamn i morgon istället. Så det blev IKEA, vi haver inhandlat ett stycke skrivbord til sonen samt en skrivbordsstol!

Ja lite annat smått&gott ramlade ju med förstås!!! Nu är allt installerat...blev sketasnyggt.....hoppas sonen blir nöjder!?

Nu ska jag rensa bland tidningar, så vi kan slänga lite skräp blir ju en del kartonger att slänga när man varit på det stora varuhuset.

Jag undrar om jag börjar bli gammal..har på sistone kommit på en massa minnen från förr som jag inte tänkt på tid&evighet...mysko!

Oj va trött jag blev nu..undrar om jag ska ta en liten tupplur??




Kommentarer:
#1: Gunnel

Du får hem sonen och vi vår yngsta dotter idag. Hon har jobbat ett tag i Uppsala...men varit hem små korta svängar för att jobba även här i stan. Just nu är guben och hämtar hem hennes kläder och lite småsaker...slut på friden :O)
Nu blir det nog till att bo hemma hos mor och far tills Magaluf-jobbet ska börja igen. Hm...undrar när det blir

2008-03-08 @ 16:54:42

En liten tupplur på eftermiddagen sitter finfint...
Kan behövas efter ett besök på det stora varuhuset.
Ha en gosig kväll
Margaretha

2008-03-08 @ 17:37:44
#3: Monica

hoppas han blir nöjd
;)
lets dance kan jag inget om ingen aning ;)

2008-03-08 @ 18:11:12
#4: Mumin

Du det där med att tänka tillbaka har jag också börjat göra. Igår så fick jag upp massa minnen i mitt inre som jag har förträngt.....men plupp så var dem där. Ja kanske vi håller på att bli gamla du och jag:)) Kram på dig!

2008-03-08 @ 18:50:08
#5: Anonym

Jag var oxå på Ikea idag men det blev inga inköp för mig Det har oxå börjat ploppa upp minnen i min hjärna med jämna mellan rum Det är nog ålder kram Tingeling

2008-03-08 @ 19:02:24

Det låter kul med IKEA besöket. Oftast så handlar man mer än vad man behöver. Jag har behöver lite smarta lösningar som skrivbord och hyllor. Trevlig kväll.

2008-03-08 @ 19:04:59
#7: Jimmyalba

Thanks, keep up the good work.

2008-11-05 @ 09:04:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: