*

2008-06-12
18:20:59

Snart helga..
Åhhh förra fredan var det jättevarmt vi befann oss i Sthl, njöt av det fina vädret, drack öl och åt god middag. Bodde på hotell och hade det allmänt bra.

Nu är det en vanlig sketen torsdag...vädret är kallt..Brrr hade behövt jacka och mössa idag..haha.

Nej då så illa är det inte, vi har haft en toppendag idag, massor med massa skräpmat, men jag höll mig till kycklingspett och frukt, grönsaker.
Men jag åt en bit kolakaka också!!!

Barnen hade jättemysigt och åt massor...sen fick de två som slutar present, det blev sommarklänningar. En av killarna (3 år) säger..Jaaa när jag slutar får jag också en klänning, vi skrattade gott.
Berättade det för mamman och hon sa att verkligen ville ha en klänning för lillasyster hade fått en när de döpte lillebror och han tyckte det var mycket finare än byxor och skjorta.

Nu kanske jag ska cykla lite, ska tänka på saken...gjorde det igår hela 8 km, men glor man på tv,n under tiden så går det så bra så bra.



En härlig bild från Kungsholmen i söndags...en liten sothöneunge, det fanns fler men dom gömde sig ju...

Kommentarer:
#1: Mumin

Här är varmt och skönt, inte en droppe regn, fan gräset är ju som hö..........ha ha roligt med den lille killen som trodde han fick en klänning när han slutar........fin liten sothöna. Ha det gott! Kram Mumin

2008-06-12 @ 18:31:45
#2: Monica

hahaha kul kommentar från lillgrabben ;)

2008-06-12 @ 18:58:17

Ja, varför kan flickor ha byxor men killar inte ha klänning? Blir kanske nästa modetrend!?

Vad snäll Du är om Du köper kattmat till igelkottarna! Bra för barnen också att få lära sig.

Moses hälsar!

2008-06-12 @ 19:27:09
#4: Anna

Ha ha..härlig unge! Kallt här idag men solen sken under avslutningen iallafall..

Trevlig helg gumz.....

2008-06-12 @ 19:48:42
#5: Marina

Vilken lite go pojke..ler..Håller med dig om att man skulle behöva mössa och jacka....hua

2008-06-12 @ 20:34:38
#6: Anonym

För några dagar sedan cyklade jag förbi en liten damm, där en sothönemamma med ungar simmade omkring. Även jag fotograferade dem innan jag cyklade vidare. När min lillebror var några år gammal tycket han om att bli utklädd i mina klänningar. Han var så söt, tyckte jag, och låtsades att han var en liten flicka. Nu skulle han absolut INTE vilja prova några klänningar.

2008-06-12 @ 20:46:18

Åh du har samma väder som jag - 10 grader och ruggigt. Det har regnat som tusan idag. Brr..

Duktigt att sitta på cykeln och inte bara rätt upp och ner :)

//Sara

2008-06-12 @ 21:32:50
#8: Gunnel

Vi tackar inte av några barn än då vi ska ha alla (om dom inte slutar ändå) i tre år till. Det är nästan så jag redan bävar mig...för det är lite vemodigt att släppa de små liven vidare

2008-06-12 @ 22:10:57
#9: Anonym

Jag funderade på att motionscykla men det kom av sig tyvärr kram Tingeling

2008-06-12 @ 22:13:19
#10: Anna

Vilken go liten kommentar av lillen där... lät gott med kycklingspett frukt o grönt.

2008-06-12 @ 22:45:47
#11: Annelie

Va härligt =) När brorsans "äldsta" son (ej biologiskt)var liten så beställde dom ett par byxor ur en katalog. Hem kom en rutig kjol, som han tyckte var fantastiskt fin. Vägrade förstå att han inte kunde bära den, vilket dom sedan tillät. Han var så stolt för sin kjol när han klev iväg med sin mamma till dagis och mamman skämdes =)

Vore lagom och berätta det idag när han nu är sambo med en flickvän =)



Ha det fint/kram

2008-06-12 @ 23:13:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: