*

2008-06-05
18:11:21

Hello..
Har varit urdålig på att kommentera denna vecka..har varit lite för fint väder för att blogga!

Min stortå mår bättre igen..gudskelov, lite medicin och nerkylning av foten (tack Nalle) så känns det bättre.

Men min ena kollega sa idag att du får nån mer infektion så bara måste du gå och ta prover......Ja det måste jag nog!

Men jag är så glad att det lugnade ner sig snabbt, det blir väl en del promenerande i storstan!! Idag har vi haft Sommaravslutning på jobbet, barnen sjöng så fint vi fick presenter, bok, blomma, bodyscrub, bodylotion och fotcreme,. vilken kul present.

Vi bjöd på jordgubbsbakelser..mums va dom! Sen har jag varit till Tandhygenisten....inga hål, knappt nån tandsten, inga tandfickor....JIPPI!!

Ja Goa bloggvänner snart ser jag en hel del av er..ska bli jättespännande..vi åker redan i morrn till Sthl.

Ha det gott i värmen....KRAM ♥

Kommentar:

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 13:02:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: