*

2008-06-13
20:08:40

Grrrrrrrrrrrrrr
Nu hade jag helt plötsligt en hel massa tid över nu när jag är ensam. Jaaaa tänkte jag nu ska jag designa om min blogg..Ve och fasa jag kände inte igen en enda kod, vad har hänt??

Nån som kan det nya?? HJÄLP!!!!!!!

Sen skrev jag i på inställningar vad min blogg heter..ja då hamnar det ett Ninni mitt i headern..fasen nu går det inte att få bort..nåja då får det väl sitta där så länge.

Jag hade tänkt att sätta in en ny header snart, men nu ser jag inte var den ska sitta...jag lär mig väl kanske så småningom annars får jag väl dras med mina moln!

Startade upp en ny blogg för skoj skull för att träna på..där ser det likadant ut som förut..vad i helv.. har de gjort med mina koder??
Ingen kod för bakgrunden..det har jag en, ingen för headern det har jag en....suck

Kommentarer:
#1: Marina

sorry..Kan ju inte det!

2008-06-13 @ 20:17:51
#2: Annelie

Va tråkigt att det blev tokigt härinne. Men det kanske bara är tillfälligt.

Ha en fin kväll/kram

2008-06-13 @ 20:18:06
#3: Anonym

Jag brukar oxå ha en till blogg som jag över på att byta designe Sen fotograferar jag den lägger in på phs och trixar skriker på sonen som suckar irriterat varje gång kram Tingeling

2008-06-13 @ 20:23:25
#4: Fie

Hm konstigt jag fixade ju en blogg åt lill syster i förrgår tror jag det var både hennes och mina ser ut som förut??

ha en trevlig kväll kram

2008-06-13 @ 20:44:28
#5: Helena

Nej, har inte vågat röra i det ännu.

Vi hade 16 barn på fritids. Men 35 var anmälda från början. Det är alltid så. Sedan tar de ofta barnen utan att vi ser det den här dagen och går hem så man får sitta och ringa runt, det är så trist.

Jordgubbstårtorna gick åt ändå. Vi bakade 2 pinociotårtor med grädde och jordgubbar. Det blev populärt.

Ha det gott.

Nu är det dags för ett glas vin till.

2008-06-13 @ 20:49:45
#6: Gunnel

Ja du det är inte alltid så lätt när dom gör om saker och ting.

Ha en skön fredagskväll och helg också förstås

2008-06-13 @ 20:54:31
#7: Mumin

Jisses va galet......nä du sånt ger jag mig inte på i första taget...klart det är alltid kul att prova men det där med headern det överlåter jag till sonen........du kan nog få tillbaka det, tror du inte det? Kram på dig....tänk på blodtrycket:)) Mumin

2008-06-13 @ 20:58:05
#8: Monica

nämen va tokigt ! jag kan tyvärr inte hjälpa dig ;/

2008-06-13 @ 23:08:56
#9: IKA

Hej där,

nämen inte skoj när det förändras, vad jag vet ändrades det för att det skulle bli lättare, men säg de förändringar som endast är till godo? Hmmm



Hoppas du får en bra dag trots allt och att saker löser sig för dig vännen

Kram/IKA

2008-06-14 @ 09:07:39
#10: Sickan

Såg att det var ändrat bland koderna hos blogg.se.



Och är man inte van att "knacka" kod så är det svårare där nu än innan.



Man måste själv lägga till vissa kodsnuttar på diverse ställen för att det ska funka.



Jag kan kolla på det om du vill!



Ha en bra dag!

Kram!

2008-06-14 @ 09:14:51
#11: Pialotta

Ja du det strular en aning för så många.. men kan du inte lägga in den gamla koden som du har i gympingen då, där funkar den ju. Så är det bara till att byta ut bannern mot ny och vise versa..

Ha de fint o lycka till:-) Sickan är annars "proffs" på det där att knacka koder:-)

Kramiz

2008-06-14 @ 11:52:08
#12: Monica

Jag hjälper ju min dotter med blogg.se - själv använder jag Wordpress. Jag gick in och kollade i hennes nu eftersom hon också uppgraderats.



Under fliken desigen finns denna texten.....



Välj stilmall



Här kan du välja vilket utseende du vill ha på din blogg, alternativt redigera din befintliga stilmall.



- klickar du på den länken så ska du få upp din stilmall. Där borde du hitta detta....

#header {

background: #fff



Kom nyss hem från jobbet så jag vet inte om jag orkar mig ut för att se stadsloppet.



Kram

2008-06-14 @ 13:14:13
#13: Anna

Blogg.se har gjort om alla kodmallar & stilmallar..man får klura lite så går det..jag fixade en blogg design häromdagen..då va det precis som dom färgerna på en del saker jag lagt in..byttes tillbaka av sig självt..man får hålla på ett tag!

Säg till om du behöver hjälp..Fixade Marinas blogg nyligen..

2008-06-14 @ 13:31:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: