*

2008-07-27
09:47:31

Godmorgon!
Tänk va härligt att det är varmt och skönt här hemma också! Igår tvättade vi en hel del på förmiddagen när vi var klara så hade solen kommit till balkongen så där satt vi och njöt.

Det var 37 grader där ute och sonen höll på att dö, vi tyckte att det var jätteskönt...inte alls speciellt hett utan bara lagom!

Idag blir det nog stranden....för i morrn måste vi vara hemma och vänta på en soffa från Ikea.



Kolla in den här buketten dan gav vi bort till personalen sista kvällen....gissa vad den kostade??



Och här är dom..... en goo liten tjej kom med på bilden också!!

Ja som sagt vi har haft det toppen, vi har träffat så mycket trevliga människor vi har verkligen haft kul mycket prat och skratt.

Nu var det tredje gången vi var på det här hotellet..vill gärna åka tillbaka igen men Kemer som stad är inte den roligaste, önskar att det här hotellet låg i Side i stället, jag kanske kan be dom att flytta det....

Ha en sköööööön dag mina vänner...kramen ♥

Kommentarer:
#1: Anna

Så generöst att ge bort blommor...ja man ska verkligen tala om när man är nöjd...underbar bukett. Söt liten tjej.. m mm precis som sin mamma faktiskt. Kram på dig.

2008-07-27 @ 10:11:08
#2: linda

vÄLkommen hem!

ser att ni haft det varmt och skönt!

2008-07-27 @ 10:16:40
#3: Anna

What... du ser ju såååå ung ut.. ja jag menar varje ord iaf. ;D

2008-07-27 @ 10:54:30
#4: Helena

Jättefin bukett.=)

Oj vad brun du är vännen.

Ha en skön dag på stranden!

Kram

2008-07-27 @ 11:39:26

Skönt att du är tillbaka hemma på bloggen igen....klart att vi har saknat dig :D

37 grader !!!! Liiite för varmt för min smak,fast bara lite :D

Ha det gott i solen

Margaretha

2008-07-27 @ 12:29:27
#6: Sickan

Vilken fin bukett!

Antar att den inte kostade så mycket eftersom det var i Turkiet nu varit!

Eller det har ändrat sig sedan jag var där kanske??



ha en fortsatt skön dag!

kram!

2008-07-27 @ 15:30:51
#7: Gunnel

Vackra blommor....men se gissa på priset gör jag inte.



Här öppnar vi inte balkongdörren förrän på kvällen för vi vill inte släppa in värmen...såna är vi :O)

2008-07-27 @ 16:28:51
#8: IKA

Hej hej och välkommen hem!

Det är väl kul att kunna ge bort blommor när man är nöjd. Vänlighet kostar så lite men ger betydligt mer. 37 grader varmt..hmmm jag gillar ju inte alls när det är så varmt, alldeles för hett för att springa och leka med grabbarna.



Ha det så bamsegott nu

Kram/IKA

2008-07-27 @ 18:34:42
#9: soffie

Å då fick du fortsättning på det varma goa du haft värmen ska visst fortsätta i en veka till nu,dina bilder ser så härliga ut,vart i Turkiet var du?

Buketten är så vacker har ingen aning om vad en sån kostar där men den är säkert billig kan jag tänka mej...

må gottt

2008-07-27 @ 18:38:01
#10: Fia

Vilken vacker bukett! Jag förstår att de blev glada när ni visade er uppskattning på det viset, vad gulligt av er.

Du ser kanonfräsch ut på bilden. Fick din man gå runt med laddad bössa för att få ha dig ifred? :)

2008-07-27 @ 19:17:33

God bless you

2009-01-23 @ 09:00:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: