*

2008-01-15
20:14:31

Jobbat..
Riktigt kul var det att komma tillbaka till jobbet idag...barnen kom rusande och lilla Klara kastade sig runt halsen på mig och sa att hon hade längtat efter mig...(och jag efter henne) jag har inte träffat henne sen mitten av december, de var utomlands, sen blev det jul och en massa ledighet på det!

Barnen tyckte att jag såg annorlunda ut..du är så brun sa Wilma och tittade undrande på mig..haha! Många kommentarer kom det idag...ingen hade sett mig i denna mörkt bruna kulör förut..nog för att jag har lätt för att få färg men jag vet inte vad det var för sol på Fuerteventura??

Skule kunna tänka mig att det berodde på att det inte var pötthett utan man verkligen njöt av solen! Jag hajar faktiskt till när jag ser mig i spegeln!

Nu har jag snart avslutat tvättstugan..ska slå mig ner i soffan ett slag..ha det gott go vänner!

(inlägget nedanför har lite goa bilder!!)



Kommentarer:
#1: Fie

Hur menar du då ?? hihi kram

2008-01-15 @ 20:28:15
#2: Nalle

Å så fina bilder, och fint ni bodde. Förstår att du trivdes där. Bra också att det inte var döhett, då blir det ju jobbigt. Du har fått solblekt hår också, har aldrig sett dig så ljus. Kramar Nalle

2008-01-15 @ 21:04:30
#3: Ninni

Ja visst har håret blivit ljust..gillar det, känns som när jag var ung..haha!

2008-01-15 @ 21:07:39
#4: Inga M

Välkommen hem nu då! Vilken fin färg Du har fått! Hoppas den håller i sej ett tag, eller Du kanske snart åker tillbaka igen. Bilderna ser ju väldigt lockande och fina ut. Förstår att Ni har haft trevligt!

2008-01-15 @ 21:55:08

Välkommen åter.

2008-01-15 @ 22:42:03
#6: Pialotta

Jaså frun har kommit hem till gamla Svedala nu.
Brun som ener pepparkaka.. ja det märks mycket mer när alla andra är vita som lakan nu. Lycko alla som har den förmånen och har råd att åka..Behövs verkligen nu.. de där batterierna är urladdade.
* Tjingelong

2008-01-16 @ 00:35:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: