*

2008-02-28
17:00:07

Härlig dag...
Slutade tidigt idag...kompade två timmar vilket gjorde att jag kunde gå hem redan vid tolv, blev som en ledig dag!

La mig på soffan en stund när jag kom hem..snarkade in en liten stund. Efter den lilla vilan stack jag iväg till Bergvik.
Handlade ett par tröjor åt sonen, halva priset på Jack&Jones...görfina, en skjorta till Anders blev det också.

Pratade med en kompis en bra stund som jobbar på Mique (stavas det så??) sen strosade jag vidare!

Pillade och kollade, skönt att gå själv. Sen in på Maxi, där köpte jag realjus, en drös med böcker på rean.
Nya trådlösa telefoner blev det också...blir galen på dom vi har satt med en nyladdad telefon och pratade igår. Efter en timmes pratande pep telefonen...den var hungrig!
Bara att inse att dom är slut efter fyra år!! Nu blev det snygga silvriga Panasonic, två enheter ville jag ha. Bra pris var det också, endast 499 kronor, helt okey!

På väg hem stack jag in på Plantagen som har 70% på hela sortimentet den här veckan, allt ska bort!
Fanns väl inte så mycket kvar, men några ljus blev det här också, samt en dörrmatta och en liten snöskyffel att ha i bilen.
Kan ju komma till pass nån gång...allt detta till en summa av 74 kronor!!

Nu har jag druckit en kopp kaffe, hade velat ta en långpromenad men är så förkyld fortfarande så det fick vara.
Nu dricker jag kaffe samt lyssnar på Lionel Richie...blev så glad, hittade en billig skiva med hans bästa låtar. Och Hello var med...det är vår sång, den var populär -84.
Den gick varm på Cypern när jag träffade Anders.



Kommentarer:
#1: Soffie

Å vilken härlig dag!
På plantagen shoppade jag jättemycket julgrejer precis dagarna innan jul det va oxå 70% herregud att de kan ha sånna priser så ofta!
Ha det gott i vårsolen!

2008-02-28 @ 17:18:10
#2: Helena

Vilken mysig dag du haft.=)
Du kanske har rätt....jag skulle kanske ha struntat i det vita.
Men jag tyckte inte att ägget syntes då bland alla blommor.
Ja nöjd är jag inte men som sagt så är jag ju sällan det.=)
Ha en skön kväll vännen!
Kram

2008-02-28 @ 17:33:06
#3: Fie

Jag kan fortfarande inte ladda upp =( det är jätte mysigt och mycket gott. Ha en trevlig kväll kram

2008-02-28 @ 17:49:23
#4: Anonym

Så nu haräven du fått stilla dina shoppingnerver
Synd att avståndet är så långt annars kunde vi ha shoppat tillsammans
Ha en skön kväll kram Tingeling

2008-02-28 @ 18:11:22
#5: Anki

Hej Ninni! Så du har varit i shoppartagen riktigt! Kul!
Kram!

2008-02-28 @ 18:13:23

Ojdå vad du har vart i farten . Kul att fynda .
Man blir köpsugen när solen skiner :o)
Margaretha

2008-02-28 @ 18:38:43
#7: Nalle

åh va du handlat. Det är skönt att gå själv. Det gillar jag. Vilka böcker köpte du ?
ha en fin kväll
Kram

2008-02-28 @ 18:43:32
#8: Monica

Jag hade också tänkt mig till Bergvik i dag men det blev stan istället. Det var väl ett bra pris för två telefoner. Ibland är det gött att få strosa för sig själv och kika på saker i sin egen takt.

Kram
Ny adress: mjsson.se

2008-02-28 @ 19:00:01
#9: kicki

Har också varit ute vid Obs och strosat idag, åkte redan vid halv 10 ut till ikea, sen blev det lite Lindex, kappahl, fika på rondellen sen maxi,,tänker vi var där samidigt och stod och rotade bland böckerna...jag köpte också en drös, fick tag på en serie med böcker till mamma, de skall hon få i 70 årspresent tillsammans med en handväska..
Ha det så bra min vän..

2008-02-28 @ 19:29:01
#10: Mumin

Låter som en trevlig dag och vilka fynd du har gjort:) E du också förkyld fortfarande? Ja jäkla skit vi åkt på, jag är dödstrött, dubbel penicillinkur blev det. Kram ha en go kväll! Mumin

2008-02-28 @ 19:45:21
#11: Fie

Jag får inte ens upp den där rutan mellan rubriken och inläggen där man kan välja stil mm så står det så här..13/11/2007 10:25 PM (UTC) - Context validation error for tag tag:musiclist. vet du vad det kan vara ??

2008-02-28 @ 20:33:20
#12: Gunnel

Vad skönt du ser ut att ha haft det...att bara få en nästan gratisdag...det är inte helt fel.

2008-02-28 @ 20:51:36
#13: Junitjej

Hoppas du snart blir kvitt förkylningen snart!
Lionel Richie är toppen!

2008-02-28 @ 21:10:05
#14: kicki

Ja vi borde känna igen varandra och vi var säkert inga mil från varann...
hat gött

2008-02-28 @ 21:14:57
#15: Junitjej

Jag fick en kommentar om att en annan bloggare inte kände igen sig på min blogg. Känner du likadant? Jag vet att tävlingarna har blivit många den senaste tiden. Det var många företag, som sade ja till sponsring. Det hade jag inte räknat med. Men förutom det, är min blogg annorlunda gentemot vad den har varit? Du kan svara ärligt.

2008-02-28 @ 22:18:21
#16: SolSkuggan

Ninnivän.. Hejdå ha det så gott kram.

2008-02-29 @ 02:56:50
#17: Junitjej

Vad skönt att du kunde sluta tidigare igår! Ha nu en skön helg! Är det något särskilt inplanerat?

2008-02-29 @ 06:20:26
#18: Bim H-D

Hm, Bervik var jag på i torsdags! ;) Irrade runt lite där efter en tur på Ikea innan... oki, en tur inne i city hanns med dessutom, hua...
Gubben hamnade på Bergvik igår - av alla dagar. Fick göra en snabbutryckning till Kd pga syster - men blev inget napp där inte, suck. En son som får åka hem till helgen och ta reda på resten själv!!! Dock blev det en del till kökskranen med hem från Bergvik så kanske, kanske... Säger bara kanske - eller skriver - att då ev det läcker mindre ur kranen där i köket om den är stängd mot kallvattnet? ;) Nu läcker det noll om man stänger mot varmt bara, hihihi...
Må så gott... västvärmländskan Bim...

2008-02-29 @ 08:07:18
#19: Anonym

Hoppas du fåren skön fredag kram Tingeling

2008-02-29 @ 08:20:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: