*

2008-12-10
06:50:25

tidig onsdag morgon!
Brrr kallt idag lätt snöfall, men jag behövde inte skrapa rutorna! I två dar har jag inte brytt mig så värst mycket om bloggen.

Har inte haft varken tid eller lust...men så är det ju ibland. Köpte min Julklapp till maken igår..hoppas den blir uppskattad, tänker inte skriva vad precis här för han läser ju min blogg då& då!

Men är ni nyfikna så kan jag berätta på era bloggar....

Ja nu sitter jag på jobbbet...får se hur många barn vi får ihop idag, dom kanske har friskat på sig...annars lär det bli ett klent Luciatåg på fredageftermiddag.

På fredag åker vi nattåget till Umeå...ska bli mysigt har inte sett barnen sen i somras...fasen att det ska vara så långt att åka.

Nu ska jag se vad ni har haft för er!

Kommentarer:
#1: monica

skönt att hitta alla klappar jag är också klar tror jag ;) ha en fin dag Kram

Ps klart jag vill veta vad du köpt hehehe

2008-12-10 @ 07:07:04
#2: monica

najs ;) sånt gillar jag

2008-12-10 @ 07:16:56
#3: My

Trist att ha dem så långt bort, men det blir ju desto roligare när ni ses, och har längtat!

Lussetåg, ja det har min lille imorgon, och han övar sånger för fullt här hemma

:)

2008-12-10 @ 07:31:07
#4: Znogge

Hoppas det inte glesnar i leden alltför mycket då!



Kram!

2008-12-10 @ 07:56:24
#5: Lissen

Förstår att det måste kännas långt till barnbarnen. Ni kommer nog till ett vinterlandskap uppe i Umeå!

Här blir det skrap på rutan när jag ska iväg till jobbet! Ha en skön dag!

2008-12-10 @ 09:05:52
#6: Lindi

Jaa! Klart man vill veta!!

Jasså, han är lite nyfiken han? Gubben din....

En sån rackare, va! Smygläsa din blogg...Hehe!



Jisses, va jobbigt att ha så långt till ungarna!

Vad ska dom ända där uppe och göra??

Studier?



Jag ska inte snacka ju...jag flyttade ju från Helsingborg till Bohuslän för 27 år sedan...pga KÄRLEKEN!

Men den tog slut efter 8 år, men jag stannade ändå här och hittade min "riktiga Älskling"...(-:



Hoppas barnen på ditt dagis snart blir friska, så dom får fira lite Lucia tillsammans!



Kramiz och ha en bra dag! //Lindi

2008-12-10 @ 12:04:46

Han blir säkert glad för sin julklapp !!!! Låter ju jätteskönt...det skulle jag vilja ha oxå....

Dessa förkylningstider är jobbiga... Personalen på jobbet är minimerad och i morgon skall vi ha en kurs för en massa hitresta människor...Det gäller att samla krafter idag känner jag....

Kram

Margaretha

2008-12-10 @ 12:17:39
#8: Bim H-D

Umeå långt? :P

Vi åker till Jukkasjärvi/Kiruna mm vid jul, efter? över nyår. DÅ har man dem långt borta tycker jag, hehehe...

Må så grankott...

2008-12-10 @ 13:00:12

Umeå! NÄSTAN mina hemtrakter, bara en sisådär 13-14 mil söderut :)



Vinka när du passerar Mellansel för det är så nära Bjästa du kan komma med tåg (än så länge).



Ha det allra bäst!

Kramiz

2008-12-10 @ 13:23:48
#10: Nilla

Jag har inte köpt en enda julklapp. Har ingen kraft kvar känns det som. få se om jag orkar i nästa vecka, annars blir det dagarna före jul. då är jag ledig.Hoppas att ni får trevligt i Umeå, förstår att det känns jobbigt när de är så långt borta.

Ha det gott.

Kram

2008-12-10 @ 16:10:18
#11: Lena

Haha..klart man är nyfiken :)



Jo det var kallt idag, längtar till sommaren :) Båtliv, bad, fikastunder i solskenet..men man får väl stå ut och dra på ytterligare ett par långkallingar :D



Ha en fin kväll! Kram

2008-12-10 @ 17:22:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: