*

2008-12-18
06:52:25

Sex nätter kvar!
Men hur dum får man bli...??? Jag hade berg av tvätt var övertygad om att det var idag jag hade tvättstugan..men det var igår.
Slog mig sådär vid halv nio att det faktiskt var den 17:e ....hjälp! Jag rusade ner med två kassar hann att tvätta dom lyckades torka en del i torktumlaren.
Resten fick jag hänga i torkrummet som liksom är extra!

Nu har jag varit nere och hämtat den tvätten...något ljus finns det inte när det inte är tvättid...famlade i mörkret och hoppades att jag fick med mig allt.
Det verkade så...nu fanns det en tvättid mellan 12-17, sonen får gå ner med resten av tvätten.

Jaja som det kan bli...från det ena till det andra såg ni dokumentären på femman igår den gravida "mannen"??
Intressant!!!

Ha en sköööööööööööön dag, kram ♥                                   

Kommentarer:
#1: Nettan

Godmorgon !

Det där var det värsta med att bo i lägenhet tycker jag - den förbaskade tvätt-tiden som skulle bokas och passas. Skönt att man slipper det nu. Ha, ha !



Dokumentären blev inspelad igår så den får jag se idag.



ha en bra dag

kram

2008-12-18 @ 08:02:22
#2: Jenny

Oooops! Så kan det gå när dagarna går för fort!

Skönt att du hann tvätta i alla fall...

Såg bara en kort snutt på programmet.

Tyckte det såg så bisarrt ut att jag gick därifrån...

Kram och ha en bra dag, vännen! //Jenny (-:

2008-12-18 @ 11:50:34
#3: Mumin

Hoppsan vännen! ha ha famla i mörkret med massa tvätt....du e rolig du:) Kram vännen och hoppas att sonen tvättar för dig i dag då. Mumin

2008-12-18 @ 12:15:18
#4: marie

jag har en egen tvättstuga jag =)

fast när jag bodde i lägenhet för hundra år sedan innan barnen, så var det så...planering.

2008-12-18 @ 12:22:47

nä jag såg den inte låg däckad hela gårdagen och nu har jag panik med allt jag måste hinna köpa innan jul!!!

2008-12-18 @ 13:08:53
#6: Gunvor

Haha..jag gjorde också en blunder när jag skulle till sjukgymnasten för första gången. Jag kom en dag för tidigt..det var ju mycket värre. Anmälde mej o satte mej att vänta på min tur..så ropar hon i receptionen..du här står det att du skulle hit den 15de. Jaa..är det inte det idag då? Neej det är den 14de.Jahaa, då kommer jag väl i morgon då. Sagt o gjort! Men jag tog en shoppingdag istället, det blev dyrare än besöket hos sjukgymn. Jaja, man är nog lite senil iallafall. Hoppas du har en härlig dag. Kramar!

2008-12-18 @ 14:28:39
#7: Znogge

Vilken otur att du missade tvättiden! Jag minns hur det var. Missade man den så var man riktigt illa ute för det var ofta fullbokat!

Kram!

2008-12-18 @ 14:39:43
#8: My

Klarar inte av sådana program!! Stör mig så...varför gå ut med det i tv och exponeras så?

Och tvättid, puh, här går maskiner varje dag...men så är det i en storfamilj :) Tvättid varje dag här.

Och visst är bockarna bruse för härliga! Men de börjar bli lite påfrestande nu...dax att byta fixering..

2008-12-18 @ 15:55:56
#9: Anna

VA...nä...så lite kvar...himmel..bäst o handla hem grejer nu då..va gravid man..ja men jag säger då det.

2008-12-18 @ 16:11:06
#10: Lena

Haha..ja det är då lätt gjort att ta fel på dag eller tid..tur att du fick tvättat iaf.



Jag såg aldrig dokumentären men dottern hade gjort det. Verkar ju lite knepigt och inte så lite heller...



Ha en skön dag! :)

2008-12-18 @ 16:16:00
#11: Zassi

Shit pommes frites! Attans! Tur du har sonen som kan fixa när du är på jobbet =D



Jag somnade, hade dokumentären på i bakgrunden. Tycker väldigt synd om dom att dom ska bli så trakasserade - det är ju bara vanligt folk.

Å andra sidan tyckte jag det kändes lite äckligt/läskigt - liksom hur tänkte dom? Men som sagt jag somnade och vaknade när dom hade en 2 månaders bebis :)



Kramiz

2008-12-18 @ 16:26:57
#12: Vaniljis

Ja, såg den. Lite upphajpat var det!

Ja, tvätt är tråkigt men skönt när det är klart!

Ha en fin kväll! Kram

2008-12-18 @ 17:31:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: