*

2008-12-05
07:35:29

Mmm då var det fredag!
Känner mig faktiskt ganska bra i ryggen idag hoppas den känslan håller i sig! Har sovit gott utan att vakna femtioelva gånger.
Och så är det fredag....skönt!

På lördag när det är fest vilken jag inte ska gå på så skrev jag ett tal till Therese....nu kan jag ju inte läsa upp det för henne, men jag skickade det i ett mejl.

Therese står mig väldigt nära hon är min systerdotter men hon är mer som en lilla syster till mig. Hon var mycket hos oss när hon var liten.
Sen när vi blev vuxna började vi umgås på ett annat sätt, hon är min bästa vän helt klart! Någon som jag kan ringa till och prata med om allt.
Vi har kul ihop vi skrattar mycket båda våra män heter Anders och dom bara stönar när vi sätter igång..haha.

Och jag tror och vet att jag betyder lika mycket för henne.....så idag hurrar jag och grattar på hennes stora dag tänk hon har redan blivit Fyrtio år...snart ikapp mig minsann.

Talet jag skrev till henne handlar just om vad hon betyder för mig.....Söta rara Therese det här inlägget är till dig.

Älskar dig och jag hoppas du får en minnesvärd dag..många många kramar från "Mostra" ♥


Kommentarer:
#1: Nettan

Godmorgon !



Hoppas du får en trevlig helg även om du inte kan åka och gratta din systerdotter.



kram

2008-12-05 @ 07:43:49
#2: sickan

Vad skönt att ryggen verkar "lossnat". Hoppas det fortsätter så.



Ha en skön fredag nu!

Kram!

2008-12-05 @ 08:05:14
#3: Maria

God morgon !



Ha en härlig fredag !

Kram Maria

2008-12-05 @ 08:38:11
#4: Bim H-D

Morron. Fredag ja, sägs det. Var HUR pigg som helst och hann ut med dator mm och installerade den nu på morgonen innan HelpDesktid. Satte mig vid telefonen - luften gick ur mig och jag tror någon slog till mig i skallen, ehhh... gäsp...

Dock HAR jag med extra mediciner verkat fått sova lite mer än normalt - de senaste veckorna om man säger så - inatt. Ljuvligt!!!

Må så grankott... ngn som hoppas det blir lugn helg och rätt vila/rörelse för ryggen din under helgen.

Själv vet jag att det blir tvättande - hittar inga kläder snart och korgarna svämmar över. Tur då man har egen tvättstuga... ... ... när man inte behöver köpa nya vitvaror då vill säga :P

2008-12-05 @ 09:02:40

Godmorgon Ninnivän så bra att din rygg är bättre. Visst är det synd att du inte kan åka till festen men det kommer säkert fler tillfällen och din hälsa är jätteviktig. Jag skickar med ett stort grattis till din kära Therese hälsa henne så gott.

Ha nu en skön fredag kram på dig:)

2008-12-05 @ 09:14:49
#6: marie

skönt att få sova ut lite...

du får åka till din systerdotter en annan gång.



och fredag ja, med många bestyr som vanligt.

kommer det ner lite snö hos dej =)

2008-12-05 @ 09:37:31
#7: Helena

Så tråkigt att du inte kan vara med på festen men säger kroppen ifrån är det inget att göra.

Hon får säkert en toppendag tror jag.=)

Ha en mysig fredag vännen & var rädd om ryggen!

Kram

2008-12-05 @ 09:52:56
#8: lena

Härligt att höra att det känns bättre i ryggen:)

Det är skönt att ha en nära vän som man kan ventilera allt med.Tror hon blir rörd när hon läser vad du skrivit för fint.

Ha en fin dag, kram lena.

2008-12-05 @ 11:42:42
#9: Lena

Gött att du är bättre i ryggen! Härligt med tajta vänner, det behöver vi alla! Att sätta ord på sina tankar om sina vän och vad denne betyder måste betyda massor för vederbörande :)



Ps.Jag har nu skrivit om min olycka & skada (varför jag sitter i rullstol) på bloggen...lång läsning men för den som orkar och vill, är det bara att läsa.



Ha en fin fredag och hoppas ryggen fortsätter bli bättre :)

2008-12-05 @ 12:03:24
#10: My

Vilken go vän du är som mailar ett fint tal! Härligt att ha sån kontakt med någon. Ha en skön fredagkväll!

2008-12-05 @ 13:26:04
#11: Znogge

Så synd att du inte kan vara med men det kommer fler tillfällen!

Kram och fin fredag!

2008-12-05 @ 15:10:25
#12: Annelie

Va gulligt =) Jag GRATTAR henne också härifrån.

Skönt att din rygg är bättre.

Ha en riktigt fin helg/kramar

2008-12-05 @ 15:18:58
#13: Anna

Åh...du jag har en liten lillasyster som jag då är faster till men som är mig så nära...visst är det härligt så jag förstå dig precis..dig är det säkert många som vill ha som syster..jag t.ex...min bloggsyster kan du väl vara..kram från Anna

2008-12-05 @ 17:47:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: