*

2008-12-16
19:33:44

Men....
...... det är ju inte klokt alltså vad jag är bra, nästan lika bra som Lotta. jag har köpt färdigt mina julklappar..JIPPI!

Dom sista fixade jag idag efter jobbet...såå skönt nu är det bara Julmaten kvar och vi ska inte ha såå mycket.

Nu ska ajg bara sjunka ner i soffan har varit lite slöer idag, resan kom väl ikapp mig för ajg har varit skitpigg under helgen.



Här är ka<tten Carslberg....en gosig sällskapssjuk katt...fast va han hårade..jag hade katthår överallt när jag kom hem.

Kommentarer:
#1: Sickan

Det är skönt att ha fixat julklapparna.

jag har nästan fixat all maten oxå.



Allt för att slippa trängas och må dåligt nästa vecka.

Det är bara färsk varor som ska införskaffas då!



Ha en skön kväll och slöa på så du är pigg till helgen igen!

Kram på dig!

2008-12-16 @ 19:43:46
#2: Ninna

Lotta på Bråkmakargatan eller?



Gosig katt!! Jag blir lite "kattsugen".

2008-12-16 @ 20:36:58
#3: Lindi

Du kan ju nästan allting!

Tror till och med att du kan åka slalom!!

Precis som Lotta...(hon e så söt när hon står där i sin pälsmössa och vickar på rumpan...Hihi!)



Grattis till färdiga julklapparna!

Och mat...ja, det fixar sej ju alltid. Man lagar ju mat dagligen annars, så varför ska man ha så bråttom INNAN jul med allting, när det är till jul dom flesta har lite ledigt???

Knasigt...



Vet du...här sitter jag med slinghätta på huvvet nu!

Hmmm...undrar om dom tänker bli gul-oranga?

Det visar sej om nån timme det!



Tack för bamsekramen...jag var så sur och grinig i går, så det var tur att ingen närmade sej mej i går...haha...men i dag är det bättre!



Kryp ner i soffan och ta igen dej nu efter helgens äventyr. Du kan behöva det...

Kram tillbax! //Jenny (skiter nog i det där med "Lindi" snart...är bara jobbigt.)

2008-12-16 @ 20:54:07
#4: Nettan

Gud va skönt att ha alla klappar klara !

Själv måste jag ut när jag får min "pension" på torsdag och handla lite.



kram

2008-12-16 @ 21:05:22
#5: marie

julklapparna klara här med...nu börjar det att dra ihop sej, för den stora dagen.

vi ska faktiskt ut till hammarö på julafton =)

2008-12-16 @ 21:06:50
#6: Anna

Ja men du vad härligt det känns när man liksom är färdigt o i fas med allt som ska göras..mmmmm katter är goa men håriga du..så gott att du är hemma igen så jag vet var jag har dig..

2008-12-16 @ 21:32:33
#7: Mumin

Ja jag säger detsamma...gött att ha allt gjort...nu är det bara julmaten...men jag säger som dig att vi ska inte ha så mycket. Vilken söt katt:) Javisst hårar dem....tror du jag städar för att det är roligt ha ha. Kram vännen sov gott! Mumin

2008-12-16 @ 21:55:17
#8: Gunvor

Jul jul strålande jul. Hoppas det blir en lugn o skön jul. Jag längtar inte så värst till själva julen.. tycker det är skönare när det är över. Då kan man njuta av allt det fina.Gå och smaska på skinkmackor o fårlår o annat gott. Må så gott. Kram!

2008-12-16 @ 22:01:20
#9: Lissen

Men vad skönt att ha köpt klart alla klappar.

Så nu sitter du bara och njuter i soffan????

Ha det så gott idag!

2008-12-17 @ 05:22:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: