*

2008-12-06
10:53:35

Klar..
Ja med Melodikrysset alltså...har löst det på nätet hoppas jag INTE vinner nån klocka...haha!

Sitter här lätt snorig....näää nu får det vara nog, suck! Sov skitlänge idag, var uppe vid sju på ett toabesök överlycklig att få lägga mig igen.
Somnade om och sov till strax före tio...oj det var längesen! Drömde en massa knäppa drömmar..tänkte att det där måste jag komma ihåg, men inte då.

Jaha vad händer idag måntro, ja inte mycket ska nog bara slappa (tror jag). Har ju Julklapp kvar till maken...och vad i herrans namn ska jag hitta på till honom??
Slå in mig själv kanske i en röd teddy...Hmmm tål att tänkas på!!!

Ha det gött govänner....puss ♥

Kommentarer:
#1: soffie

jobbigt att du är lite snuvig hoppas den försvinner snabbt,

jag helt färdig med julklapparna å det känns gött.Ha en härlig lördag i gråslasket

.

2008-12-06 @ 10:57:27
#2: Znogge

Så skönt att vara klar med nästan alla klappar. Jag har knappt hunnit börja än...

Ha en bra lördag!

2008-12-06 @ 11:05:41
#3: Lena

Haha...slå in dig själv i en röd teddy! Vore något det :D Låter skönt att bara ha en paket kvar iaf. Jag har inte köpt en ända ännu! Brukar alltid vara ute i god tid men icke detta år...blir att jobba på hårt in i det sista känns det som.



Jag bor i den undersköna metropolen Kil, du då? I närheten eller :)



ja små nudister finns det nog här och där...idag är hon så klädmedvetenså. Tänk vad de kan förändras :)



Ha en kanon dag. kram /Lena

2008-12-06 @ 11:10:30
#4: marie

lyllos dej...ett paket kvar....



jag har inte börjat ännu =)

2008-12-06 @ 11:47:14
#5: Gunvor

Om julklappar oroar jag mej inte! Det fixar dotra..till killarna alltså(barnbarna)dom är ju så stora nu.Hon vet bäst vad som önskas. Annat blir det nästa jul, då vi har en liten tjej eller kille i familjen igen.Det blir sååå kul att få köpa lite leksaker igen. Annars blir det mest slantar..tråkigt men det är vad som önskas. Jag tycker ditt förslag till maken var superbt. Tror han skulle uppskatta det mest av allt!Hihi.

Nu har jag fått ett bra träningsprogram för min rygg. Hon håller fast vid att det är en liten spricka i en disk som orsakar smärta som kommer ibland. Och som känns som början till ryggskott och som blir en låsning. Men som tur är så går det fort över.Och ännu mera tur är att jag inte har värk! Nu ska jag kämpa på med träningen så får vi se om det blir bättre.

Ha en skön helg och sköt om dej! Vila och drick varmt! Glögg t.ex. Kramar!

2008-12-06 @ 12:35:47
#6: My

Härligt med sån sovmorgon! Då hade jag jobbat 3 timmar när du vaknade :)

Kram

2008-12-06 @ 13:00:21
#7: monica

hörde precis om en nyckelring som digetalram man kan lägga in bilder på när och kära kan va roligt till en som har allt och är intr av teknik

2008-12-06 @ 13:08:12
#8: Anna

Men då...förkyld..aj aj aj..men du det går över till jul..ja men du dig som julklapp..bättre kan det ju inte bli..:)

2008-12-06 @ 13:09:52
#9: Annelie

Trist att du är dålig, men skönt att du kunde somna om.

Att slå in sig i en teddy...Det gjorde faktiskt en kompis till mig för många år sedan och hoppade ut från toaletten och skrek..dadamm eller nåt =)



Ha en toppenlördag/kram

2008-12-06 @ 15:32:35
#10: IKA

Himmel är du snart klar med klapparna?!

Har inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa..suck



Vi har haft en ordentlig pysselstund här hemma idag, riktigt skoj var det. Målat grisar, röda med vita prickar blev det. Sedan har vi gjort gelatin grejor men det verkar inte stelna som det ska..hmmmm



Jo det var kontrollpanelen som de ändrat på WP, när man ska skriva inlägg och i princip allting..



Ha det gott min vän och snora lugnt!

Kram

2008-12-06 @ 15:57:57
#11: Kersti

I detta usla väder blir det inte någon utomhus aktivitet mer än den obligatoriska hundpromenaden. Nu kurar vi inne det är faktiskt väldigt mysigt.

2008-12-06 @ 16:01:14
#12: Margaretha

Visst e det gudomligt att få somna om..zzZZzZzZz...

När du kommer på vad du skall köpa till mannen så tipsa gärna om det....jag har idétorka varje år...grrr.

Kram

Margaretha

2008-12-06 @ 16:19:12
#13: Kattis

Hejsan gumman!

Hoppas du mår bättre nu.

Jag sov alldeles för lite men tog igen lite efter lunch.

Ha en skön kväll!

KRAM

2008-12-06 @ 17:52:55
#14: Helena

Håller med dig om Johan. Men jag gick och lade mig tidigt igår. Vem åkte ut? Jag håller också på Kevin nu.

Ha en fin kväll.

2008-12-06 @ 18:26:45
#15: Lissen

Hihi, Ninni. Du jag tror att din man skulle bli jätteglad. En röd liten teddy, fru Raffa skulle du bli.

Hmm jag vaknade också tidigt! var uppe en timme, sommnade om, vaknade trött!

Ha en riktigt skön kväll Ninni!

2008-12-06 @ 18:56:27
#16: sickan

Dig i en röd teddy hade han garanterat uppskattat :P



Kram!

2008-12-07 @ 18:08:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: